Pasak bendrovės vadovo Rimvydo Melkūno, sprendimą daugiau dėmesio skirti Vokietijai, kur jau trejus metus veikia 20 vilkikų turinti grupės įmonė „Hoptrans“, lėmė noras būti arčiau savo klientų ir partnerių.
„Prieš trejus metus, dar prieš pat koronaviruso pandemiją, priėmėme sprendimą, kad nebenorime Vokietijos rinkoje būti tiesiog dar vienu Rytų Europos vežėju. Norėjome būti šalia mūsų klientų ir partnerių“, – interviu BNS Plius sakė R.Melkūnas.
Pasak jo, į Vokietiją pastaruosius 15 metų bendrovė veždavo krovinius tiek tranzitu, tiek į ją ir iš jos.
„Norėjome būti šalia mūsų klientų ir partnerių, nes dabar jau nebeužtenka klientui pasiūlyti krovinį nuvežti iš taško A į tašką B. Dažnu atveju logistinius maršrutus tenka planuotis kartu, apskaičiuojant didžiausią naudą klientui. Esame ne tik pervežėjas, bet ir patarėjas. Todėl norėjome Vokietijoje turėti savo investicijas, savo žmones“, – kalbėjo R.Melkūnas.
Pasak jo, „Hoptrans“ ketina investuoti ir Lenkijoje bei Jungtinėje Karalystėje, kur taip pat veikia grupės įmonės, tačiau didžiausia plėtra planuojama Lietuvoje.
„Jungtinėje Karalystėje planuojame įsigyti kelias dešimtis naujų vilkikų, o Lenkijoje – maždaug šimtą. Tačiau patį didžiausią augimą planuojame Lietuvoje, čia automobilių parką ketiname plėsti bent penkiais šimtais vienetų (...) Lietuvoje verslo aplinka yra pakankamai gera, tiek savo procesų sparta, tiek savo mokestine aplinka“, – pabrėžė „Hoptrans logistics“ vadovas.
Įmonė, jo teigimu, „jau gauna signalų, kad yra reikalinga ir Amerikoje“: „Žinoma, sprendimus dėl plėtros darome skaičiuodami savo pajėgumus, to nesiimame aklai“.
„Hoptrans logistics“ pernai apyvartą padidino daugiau nei 8 kartus iki 137,67 mln. eurų, o grynąjį pelną – 3,2 karto iki 4,05 mln. eurų.
Tokį augimą, pasak įmonės vadovo, lėmė pakeista grupės struktūra, kai visos pajamos buvo konsoliduotos įmonėje „Hoptrans logistics“ – ji tapo pagrindine įmonė „Hoptrans“ grupėje.