„Ieškojome kūrybiškų sprendimų, kurie inovatyviai parodytų mūsų teikiamų paslaugų pagrindinę ypatybę – svetainių greitį. Akį patraukė „JCDecaux Lietuva” stotelių tinklas, kuriame vienu metu gali matyti tris sinchronizuotus ekranus. Iki šiol jos taip ir buvo naudojamos – visuose ekranuose vienu metu buvo transliuojamos vienodos reklamos. Tačiau mes čia pamatėme daugiau galimybių ir norėjome sukurti neįprastą reginį žiūrovams”, – sako „Hostinger” kūrybininkas Julius Narkūnas, kuris yra šios reklaminės idėjos autorius.
Anot jo, greitis, technologijų pažanga, netradicinis požiūris į nusistovėjusias normas ir nuolatinis galvojimas apie kiekvieną žmogų ir klientą yra išskirtinės „Hostinger” savybės, todėl visa tai ir buvo turima galvoje, kuriant naują reklamą.
„Pirmiausia „JCDecaux Lietuva” paklausėme, ar įmanoma įgyvendinti mūsų idėją ir jie su entuziazmu įsitraukė į projektą. Nei vienas klientas iki šiol to nedarė, todėl jie su nekantrumu laukė tų, kurie norės eksperimentuoti”, – pasakoja J.Narkūnas.
„JCDecaux Lietuva” skaitmeninio lauko reklamos tinklo vadovas Tomas Vaicekauskas sako, kad „Hostinger” lauko reklamos kampanija reikalavo daug tikslumo, kad kūrybinė idėja atsiskleistų tinkamai.
„Reklamai naudojami naujausių technologijų ekranai, kurie, reaguodami į šviesos intensyvumą lauke, keičia savo ryškumą. Be to, tai yra viena srautingiausių sankryžų mieste ir populiariausias viešojo transporto sustojimas Vilniuje. Ekranus ten pamato tūkstančiai žmonių, keliaujančių tiek viešuoju transportu, tiek automobiliais, tiek pėsčiomis. Mūsų turimais duomenimis vidutinis srautas toje vietoje yra apie 0,5 mln. žmonių per savaitę”, – sako T.Vaicekauskas.
„Hostinger” reklamoje gatvės siužetas netikėtai prilyginamas virtualiai erdvei. Čia naudojami gatvės šviestuvai, į perspektyvą besisukantis kelio ruožas reklamą tarsi įlieja į natūralią miesto aplinką, o vaizduojama bėgikė simbolizuoja vartotoją, klientą. Greitis tampa pagrindiniu elementu ir super galia, kurią „Hostinger” suteikia savo klientams.
Anot T.Vaicekausko, pastaraisiais metais lauko reklamai šalia išskirtinių idėjų naudojama vis daugiau technologinių galimybių, pavyzdžiui dirbtinis intelektas, kuris, remdamasis duomenis, pats nusprendžia, kurį iš iš kliento turimų klipų tuo metu reikėtų transliuoti.
„Tyrimai rodo, kad lauko reklamoje tinkamai panaudojus kontekstą, prekės ženklo spontaninis atpažįstamumas padidėja 17 proc. Taip pat stebime, kad kūrybiški, inovatyvūs lauko reklamos sprendimai dažnai atveria vartus į kitas medijas bei padeda prekės ženklams sugeneruoti didesnį žinomumą bei auditorijos įsitraukimą“, – teigia „JCDecaux Lietuva” atstovas.
Už lauko stendų reklamos sumanymą ir galutinį įgyvendinimą buvo atsakinga vidinė „Hostinger” kūrybinė komanda: Julius Narkūnas, Urtė Pakers, Georgijus Ovčinikovas, Rūta Pilipūnė ir Radvilė Jankevičienė. Reklamą Vilniaus mieste šalia Žaliojo tilto bus galima matyti iki kovo 28 d, o dalis kampanijos persikels ir į socialinius tinklus.