HTC patyrė didžiausią ketvirtinį nuostolį istorijoje

Finansinių sunkumų slegiama Taivano išmaniųjų telefonų gamintoja HTC pirmadienį pranešė patyrusi didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, tačiau tikisi, kad situaciją pagerins anksčiau šiais metais užbaigtas 1,1 mlrd. JAV dolerių vertės sandoris su „Google“.
HTC
HTC / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis sausį užbaigtu susitarimu, „Google“ nupirks dalį HTC išmaniųjų telefonų gamybos verslo. „Google“ perima pusę HTC mokslinių tyrimų personalo – maždaug 2 tūkst. žmonių, daugelis kurių jau dirba prie „Google“ gaminamo „Pixel“ išmaniojo telefono, – bei intelektinės nuosavybės licencijavimo reikalus.

HTC patiria nuostolių jau ne vieną ketvirtį iš eilės, nes susiduria su aršia konkurencija išmaniųjų telefonų rinkoje iš „Apple“, „Samsung“ ir kinų kompanijų pusės. Ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį kompanijos grynasis nuostolis siekė 9,8 mlrd. Taivano dolerių (336,8 mln. JAV dolerių) ir buvo didžiausias istorijoje.

Bendrovės apyvarta smuko 29 proc. iki 15,7 mlrd. Taivano dolerių.

Tuo tarpu pirmojo šių metų ketvirčio finansinėje ataskaitoje jau bus įtrauktas ir „Google“ sandorio poveikis veiklos rodikliams.

Susitarimas su HTC leis „Google“ labiau kontroliuoti savo mobiliųjų telefonų techninės įrangos sritį, bendrovei siekiant labiau įsitvirtinti rinkoje, kurioje dominuoja „Apple“ ir „Samsung“.

HTC susiduria su rimtomis problemomis dėl išaugusios konkurencijos išmaniųjų telefonų rinkoje. O būtent išmanieji sudaro pagrindinę kompanijos verslo dalį.Anksčiau viena iš rinkos lyderių buvusi HTC, 2011 metais kontroliavusi 9 proc. pasaulinės rinkos. Dabar jos dalis nesiekia ir 1 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis