Jo žodžiais, „Huawei“ kai kuriose srityse jau aplenkė amerikiečių „Tesla“.
„Gali būti, kad mano darbuotojai tik giriasi, bet jie man sako, jog mūsų technologijos leidžia automobiliams be žmogaus įsikišimo nuvažiuoti daugiau kaip 1000 kilometrų. O tai – daug geriau nei „Tesla“, – pareiškė E.Xu.
Pasak jo, „Huawei“ planuoja pirmajame autonominio vairavimo technologijų kūrimo etape bendradarbiauti su trimis automobilių gamintojais – „BAIC Group“, „Chongqing Changan Automobile Co.“ ir „Guangzhou Automobile Group Co.“, o savo logotipą ketina demonstruoti ant visų automobilių, kuriuose jos bus įdiegtos.
„Išmaniųjų automobilių padalinys sulauks solidžių investicijų – daugiau kaip 1 mlrd. dolerių. Kinijos rinka kasmet prideda 30 mln. automobilių. Net jei neišeisime už Kinijos ribų, galėtume uždirbti vidutiniškai 10 tūkst. juanių (1,53 tūkst. JAV dolerių) nuo kiekvieno Kinijoje parduoto automobilio, ir tai jau – gana stiprus verslas“, – sakė E.Xu, kurį cituoja agentūra „Bloomberg“.
„Huawei“ jau bendradarbiauja su „BAIC BluePark New Energy Technology Co.“ „išmaniųjų“ automobilių sistemų kūrime ir planuoja pristatyti savo pirmąjį modelį šį mėnesį numatytoje Šanchajaus automobilių parodoje.