Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hugo Boss“ antrąjį ketvirtį patyrė nuostolių, pardavimams kritus daugiau nei perpus

Vokietijos drabužių ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“, antrąjį metų ketvirtį patyręs grynųjų nuostolių, COVID-19 pandemijos sąlygomis smarkiai sumažėjus pardavimams, tikisi, kad padėtis antrąjį pusmetį pagerės.
Eurai
Eurai / 123rf.com nuotr.

Bendrovė pranešė suskaičiavusi 186 mln. eurų grynąjį nuostolį balandžio-birželio mėnesiais, palyginti su tuo pat metu pernai uždirbtu 52 mln. grynuoju pelnu.

Pardavimų pajamos sunyko 59 proc. – nuo 675 mln. iki 275 mln. eurų.

Agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozės buvo optimistiškesnės – tikėtasi pajamų sumažėjimo iki vidutiniškai 305 mln. eurų.

Antrąjį metų ketvirtį pasaulyje neveikė maždaug pusė „Hugo Boss“ parduotuvių, o pajamos Šiaurės Amerikoje sumenko 82 proc., Europoje – 59 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkoje – 37 proc., konstatuoja bendrovė.

„Hugo Boss“ tikisi laipsniško atsigavimo šių metų antroje šių metų pusėje, tačiau finansinių rodiklių prognozių visiems 2020-iesiems neskelbia, akcentuodama didelį netikrumą dėl pandemijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai