„Hugo Boss“ antrojo ketvirčio pelnas daugiau nei padvigubėjo

Vokietijos drabužių ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“ stiprių pardavimų sąlygomis grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį daugiau nei padvigubino.
„Hugo Boss“ logotipas
„Hugo Boss“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė pranešė suskaičiavusi 58 mln. eurų grynąjį pelną balandžio-birželio mėnesiais – 25 mln. eurų didesnį nei prieš metus.

Pardavimų pajamos, įvertinus valiutų kursų svyravimus, augo 34 proc. iki 878 mln. eurų.

Pranešime pažymima, jog kad vienas veiksnių, lėmusių augimą, buvo vidutinės trukmės plėtros strategijos įgyvendinimas.

Daugumoje pagrindinių rinkų bendrovė užfiksavo dviženklį pajamų prieaugį procentine išraiška. Pavyzdžiui, pajamos Šiaurės Amerikoje padidėjo 45 proc., o Europoje – 41 procentu.

„Hugo Boss“ patvirtino visų metų prognozes, pagal kurias tikisi, kad pajamos išaugs 20-25 proc. iki 3,3-3,5 mlrd. eurų, o veiklos pelnas padidės iki 285-310 mln. eurų.

Bendrovės kapitalizacija nuo šių metų pradžios paaugo beveik 9 proc. iki apytikriai 4 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis