„Hugo Boss“ plės gamybos pajėgumus Turkijoje, spręsdama tiekimo grandinių problemas

Vokietijos drabužių ir aksesuarų gamintoja „Hugo Boss“ plečia gamybą Turkijoje, siekdama sumažinti priklausomybę nuo Pietryčių Azijos ir sutrumpinti tiekimo grandines.
„Hugo Boss“ logotipas
„Hugo Boss“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kliūtys, su kuriomis susidūrė pasaulinės tiekimo grandinės, bendrovei bei jos varžovėms sukėlė „neįsivaizduojamų sunkumų“, leidiniui „The Financial Times“ teigė generalinis direktorius Danielis Griederis.

Reaguodama į žaliavų trūkumą, vėluojančius pristatymus ir didėjančias transportavimo išlaidas, „Hugo Boss“ plečia savo gamybos pajėgumus Turkijos Izmiro mieste, pranešė D.Grederis.

Pasak jo, gamyklos darbuotojų skaičius po plėtros padidės trečdaliu ir sudarys beveik 1 tūkstantį.

Bendrovė taip pat planuoja didinti investicijas į gamyklos įrangą.

„Hugo Boss“ yra įsipareigojusi plėsti savo produktų asortimentą, pasiūlydama didesnį kasdienai ir laisvalaikiui skirtų drabužių asortimentą.

Bendrovė siekia iki 2025 metų padvigubinti pardavimus iki 4 mlrd. eurų., o per šį laiką rinkodarai skirtą biudžetą planuoja padidinti 100 mln. eurų per metus.

Be to, per ateinančius penkerius metus įmonė į savo parduotuves investuos 500 mln. eurų.

Nuo 1999 metų Izmire veikianti gamykla yra didžiausia „Hugo Boss“ gamykla, o joje tradiciškai gaminami dalykiniai drabužiai.

Įmonė taip pat turi gamyklas Vokietijoje, Lenkijoje ir Italijoje.

Gamyklose Europoje ir Turkijoje gaminama 20 proc. bendrovės drabužių produkcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis