Pasak bendrovė pranešimo, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, veiklos pelnas išaugo nuo 1,66 trln. iki 1,93 trln. vonų (1,44 mlrd. eurų), o grynasis pelnas – 17 proc. iki 1,78 trln. vonų (1,32 mlrd. eurų).
Agentūros „Bloomberg“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,66 trln. vonų veiklos pelną ir 1,39 trln. vonų grynajį pelną.
Įplaukos padidėjo 11 proc. iki 30 trln. vonų (22,3 mlrd. eurų), automobilių pardavimams sumenkus 9,7 proc. iki 902,9 tūkstančio. Įplaukų augimą bendrovė paaiškino tokiais veiksniais kaip palankūs valiutų kursų pokyčiai ir stabilus pardavimų augimas prabangių ir sportinių automobilių segmente.
„Hyundai Motor“ tikisi šiais metais atsigavimo po pandemijos ir puslaidininkių komponentų trūkumo sukeltų smūgių, tačiau jos ataskaitoje taip pat pažymima, kad neapibrėžtumas automobilių rinkoje išlieka dėl naujų COVID-19 proveržių kai kuriuose Kinijos regionuose bei žaliavų rinkos nepastovumo.
Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios krito beveik 13 procentų.