Kiekvienas verslas gali papasakoti unikalią istoriją, nors iš pažiūros gali atrodyti kitaip. Nuo pat pradinės idėjos iki pirmo pardavimo, nuo mažo kambariuko namie iki visos parduotuvės. Šeimos verslų istorijos – pačios įdomiausios. Galbūt mintis įkurti verslą kilo ryte prie kavos puodelio? O galbūt nusprendėte įverslinti amatą, kuris jūsų šeimoje eina iš kartos į kartą? Užpildykite anketą ir pasidalinkite istorija su mumis, o mes ja pasidalinsime su mūsų skaitytojais ir kartu su jais išrinksime favoritę.
Susisieksime su unikaliausių atsiųstų istorijų autoriais bei aprašysime jų šeimų verslus – kaip gimė jų verslas, su kokiais iššūkiais ar sėkmėmis susidūrė, kaip pavyksta išvengti konkurencijos ar kodėl jų verslas yra ypatingas.
Penkis daugiausiai skaitytojų balsų surinkusius verslus vertins ir mylimiausią šeimos verslą išrinks komisija, kurioje dalyvaus ir projekto partneriai „Factris“ bei „LKU kreditų unijų grupė“.
„Džiaugiamės galėdami remti projektą „Versli šeima“ ir taip skatinti šių, dažnai šeimų valdomų, įmonių žinomumą bei tolesnį augimą“, – teigia Gabija Zdanevičienė, „Factris“ pardavimų vadovė Baltijos šalims.
G.Zdanevičienės teigimu, kiekvienas verslas, nesvarbu – mažas ar didelis, tam tikrame gyvavimo etape gali pajusti papildomo finansavimo poreikį. Dažniausiai su tokiais iššūkiais susiduria smulkusis ir vidutinis verslas (SVV). Būtent šios įmonės yra Lietuvos ekonomikos stuburas – jos sudaro 97,2 % visų Lietuvoje veikiančių įmonių, iš kurių net 83 % – labai mažos, turinčios iki 9 darbuotojų. SVV neretai užstringa ilguose finansavimo paraiškos svarstymo ir suteikimo procesuose, kai apyvartinių lėšų šiam verslui reikia operatyviai. Alternatyvaus finansuotojo „Factris“ misija – labiau prieinamas, efektyvus ir greitas SVV įmonių finansavimas.
Pasak Lietuvos centrinės kredito unijos, prižiūrinčios LKU kredito unijų grupę, administracijos vadovo ir valdybos pirmininko Mindaugo Vijūno, 44 kredito unijas Lietuvos didmiesčiuose ir regionuose vieninjanti unija jau 25-erius metus ypatingą dėmesį skiria smulkiam ir vidutiniam verslui, įskaitant ir mažus šeimų verslus.
„Reikšmingą dalį mūsų kredito unijų narių sudaro šeimos verslai, taip pat turime aibę sėkmės istorijų, kai tie verslai po kelerių metų grįžta užaugę, stipresni ir planuojantys naujas investicijas. Kredito unijos iš kitų rinkos dalyvių išsiskiria artimumu bendruomenėms, kuriose veikia, o kiekvienas jų narys – tai individuali istorija, į kurią įsiklausoma ir atsižvelgiama, ieškant abipus geriausių finansinių sprendimų. Be galo džiaugiamės galėdami prisidėti prie tokių verslų sėkmės, ir jaučiame atsakomybę reaguoti į jų patiriamus iššūkius, išreikšti tikėjimą naujomis idėjomis ir paskatinti šeimas jų imtis“, – sako Mindaugas Vijūnas.
Norime, kad jūsų verslams sektųsi ir jie klestėtų, tad kviečiame nedvejoti ir dalyvauti projekte „Versli šeima“. Nugalėtojus paskelbsime tiesioginės transliacijos metu ir apdovanosime partnerių įsteigtais prizais.