„Į šiuos metus žengiame su ambicingais plėtros planais tiek Lietuvoje, tiek artimosiose rinkose. „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gaminiams nuo gamybos, technologijų procesų iki prekių ženklų plėtros ir komunikacijos planuojama skirti daugiau kaip 5 mln. eurų“, – sako „MV Group“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys.
„MV Group“ šiuo metu valdo daugiau nei 45 prekių ženklus, iš jų aktyviai plėtoja apie 20. Bendrovės pardavimai 2015 metais siekė 303,1 mln. eurų ir buvo beveik 3 proc. mažesni nei 2014 metais.
Verslininko Dariaus Mockaus netiesiogiai valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno bendrovė „Stumbras“ ketina prisijungti kitą bendrovę „Anykščių vynas“. „MV Group“ vadovas Česlovas Audrius Matulevičius BNS sausio viduryje teigė, kad „Anykščių vyną“ prijungti prie „Stumbro“ nuspręsta siekiant didesnio grupės veiklos efektyvumo. Dviejų bendrovių akcininkai ketvirtadienį spręs dėl reorganizavimo sąlygų parengimo.