Į darbą – 1600 km privačiu lėktuvu: „Starbucks“ kompanija sulaukė kritikos dėl naujo vadovo kelionių

Naujai paskirtas JAV kavinių tinklo „Starbucks“ vadovas Brianas Niccolas sulaukė kritikos po to, kai paaiškėjo, kad iš savo šeimos namų Niuport Biče (Kalifornija) į įmonės būstinę Sietle jis skraidys beveik 1 000 mylių (1 600 km) įmonės lėktuvu, rašo BBC.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Kritikai atkreipė dėmesį į, jų nuomone, neatitikimą tarp įmonės viešos pozicijos ekologijos klausimais ir jos aukščiausių vadovų gyvenimo būdo.

B. Niccolas didžiausio pasaulyje kavinių tinklo vadovo pareigas turėtų pradėti eiti rugsėjo 9 d.

„Starbucks“ atstovas spaudai BBC sakė, kad pagrindinis B.Niccolo biuras bus Sietle, kur jis praleis didžiąją dalį savo laiko, kai nevažiuos pas partnerius ir klientus visame pasaulyje.

B.Niccolo pasiūlyme dėl darbo nurodyta, kad jam „nereikės persikelti į bendrovės būstinę“, tačiau priduriama: „Jūs sutinkate keliauti iš savo gyvenamosios vietos į bendrovės būstinę... taip, kaip reikia jūsų pareigoms ir atsakomybei atlikti“, – nurodo BBC.

Dokumente teigiama, kad jis galės naudotis bendrovės lėktuvu „su verslu susijusioms kelionėms“ ir „kelionėms tarp [jo] gyvenamosios vietos ir bendrovės būstinės“.

Be to, „Starbucks“ pranešė, kad Niuport Biče įsteigs nedidelį nuotolinį biurą, kuriuo jis galės naudotis dirbdamas iš Kalifornijos.

„Starbucks“ taiko mišrią darbo politiką, pagal kurią darbuotojai turi būti biure bent tris dienas per savaitę. „Briano grafikui nebus pritaikytos hibridinio darbo gairės ir darbo vietos lūkesčiai, kuriuos taikome visiems partneriams“, – BBC sakė „Starbucks“ atstovas spaudai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis