Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Lietuvą ateinančiai Prancūzijos įmonei reikės daugiau nei 200 darbuotojų

Pasaulyje lyderiaujanti „Teleperformance“, teikianti integruotas klientų aptarnavimo paslaugas, savo pirmąjį paslaugų centrą atidaro ir Lietuvoje. Šalyje įmonė planuoja sukurti daugiau nei 200 naujų darbo vietų, rašoma „Investuok Lietuvoje“ pranešime.
Pokalbis dėl darbo
Pokalbis dėl darbo / 123rf.com nuotr.

Jau beveik 40 metų gyvuojančiam „Teleperformance“ tinklui priklauso 270 paslaugų centrų 62 - ose valstybėse visame pasaulyje. Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau nei 182 tūkst. darbuotojų, 75 kalbomis teikiančių paslaugas 170 rinkų.

Lietuviškasis „Teleperformance“ padalinys įsikurs Vilniuje ir bus skirtas darbui su Baltijos šalių, Norvegijos, Suomijos, Švedijos, Danijos, Vokietijos, Lenkijos ir Rusijos rinkoms.

Lietuviškasis „Teleperformance“ padalinys įsikurs Vilniuje.

Kompanija skelbia jau ieškanti darbuotojų, galinčių kalbėti šių šalių kalbomis. Iki šių metų pabaigos planuojama įdarbinti daugiau nei 50 tokių specialistų. 2016 m. planuojama tolimesnė plėtra.

„Teleperformance“ padalinių Lietuvoje ir Šveicarijoje vadovo Emmanuelio Ploviero teigimu, kompanija šalyje ieško motyvuotų darbuotojų, kuriems įdomus klientų aptarnavimo sektorius ir kurie ieško gerų karjeros galimybių, bei nori dirbti aplinkoje, skatinančioje ir toliau tobulėti.

„Atidžiai analizavome keletą valstybių. Lietuva atkreipė mūsų dėmesį savo talentais, puikiai kalbančiais bent viena užsienio kalba, bei gerai išvystyta telefonijos ir ryšių infrastruktūra,“ – teigia E. Plovieras.

Jo teigimu, „Teleperformance“ viduje taip pat vykdomos dvi specialios mokymo programos. Pirmoji skirta personalizuotam ateities lyderių ruošimui, užtikrinant, jog visos komandos vadovaujasi tomis pačiomis vertybėmis ir puikiai supranta bendrą kompanijos kultūrą. Antrosios tikslas – ugdyti darbuotojų lyderystės įgūdžius, taip padedant jiems tobulėti ir kilti karjeros laiptais kompanijos viduje.

Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau nei 182 tūkst. darbuotojų.

Ūkio ministro Evaldo Gusto teigimu, „Teleperformance“ yra didžiausia pasaulyje klientų aptarnavimo paslaugas teikianti kompanija. Malonu, kad Lietuva buvo dar kartą įvertinta ir tokia įmonė įsteigė padalinį būtent čia.

„Teleperformance“ planuoja skirti labai didelį dėmesį savo darbuotojų ugdymui ir jų kilimui karjeros laiptais kompanijos viduje, todėl ambicingiems, keliomis kalbomis kalbantiems jauniems lietuviams darbas „Teleperformance“ gali atverti plačias karjeros galimybes tarptautinėse rinkose“, – kompanijos padalinio startą Lietuvoje komentuoja „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

Jo teigimu, daugelyje iš 62 valstybių, kur įsikūrę kompanijos centrai, „Teleperformance“ vertinama kaip vienas iš geidžiamiausių darbdavių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai