Į Lietuvą žengia Šveicarijos maisto startuolis: siūlo sprendimą ir maisto pramonei

Dviejų moterų Mine Uran ir Majbritt Byskov-Bridges įkurtas Šveicarijos maisto inovacijų startuolis „Alver“ pradėjo aktyvią veiklą Lietuvoje. Čia jau prekiaujama mikrodumblių pagrindu pagaminta bendrovės produkcija, užmegzta partnerystė su vienu didžiausių šalyje maisto papildų gamintojų „Aconitum“ ir pradėta gamyba, aktyviai ieškoma naujų kontaktų maisto pramonėje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Alver“ komanda
„Alver“ komanda / Bendrovės nuotr.
Temos: 1 Verslas

Pasak „Alver“ rinkodaros vadovės Galinos Bezrukich, mikrodumbliai kaip sveikatai ir aplinkai naudingas maisto papildas vartojami jau seniai, tačiau anksčiau niekam nebuvo pavykę panaikinti itin specifinio jų kvapo ir ryškios spalvos. Įmonė rado ir patentavo inovatyvų būdą, kaip išnaikinti nepatrauklias dumblių savybes, tačiau išsaugoti naudingąsias.

„Alver“ sukurtas mikrodumblių produktas, pavadintas „Auksine chlorele“ (angl. „Golden Chlorella“), yra bekvapė ir beskonė medžiaga, todėl jos panaudojimas kaip maisto priedo yra gerokai platesnis nei įprastų mikrodumblių, tokių kaip spirulina“, – tvirtina bendrovės atstovė. Mikrodumblių, arba chlorelių, naudingumas sveikatai grindžiamas įvairių medicinos sričių tyrimais. Įvardijamos svarbiausios chlorelių naudos, tokios kaip širdies ir kraujagyslių ligų prevencija, pagalba imunitetui ir virškinamajam traktui, kepenų sveikatai, žmogaus judrumui, psichologinei sveikatai ir grožiui.

Bendras su „Aconitum“ projektas

Šveicarų startuolis Lietuvoje jau rado ir verslo partnerių – su maisto papildų bendrove „Aconitum“ rinkai pateikė maisto papildus su auksinėmis chlorelėmis.

„Mūsų gaminami auksinių chlorelių milteliai yra biologiškai labai aktyvi medžiaga, kurios užtenka palyginti labai nedidelio kiekio norint gauti efektą, todėl jų panaudojimas maisto papilduose yra logiškas žingsnis. Esame dėkingi, kad „Aconitum“ komanda mumis patikėjo, nors Lietuvoje esame dar labai mažai žinomi“, – sako G.Bezrukich.

Anot jos, tikimasi, kad ateityje „Alver“ prekės ženklo „Aconitum“ pagamintais papildais bus prekiaujama visose rinkose, kuriose prekiaujama ir kitais bendrovės gaminiais.

Planuose – konkurencija pramonėje su sintetine celiulioze

„Atlikti bandymai rodo, kad mūsų produkcija gali pakeisti pramonėje plačiai naudojamą metilceliuliozę – sintetinę medžiagą, naudojamą maisto produktų gamyboje, farmacijoje ir kosmetikos pramonėje, siekiant pagerinti gaminių konsistenciją“, – sako viena startuolio įkūrėjų mokslininkė M.Uran.

Jos teigimu, auksinių chlorelių panaudojimas pramonėje leidžia atsisakyti sintetinio priedo ir taip ne tik „išvalyti gaminio etiketę“, bet ir jį papildyti žmogaus organizmui naudingomis savybėmis.

„Sintetinės celiuliozės rinka globaliu mastu artėja prie 2 mlrd. JAV dolerių, ji didėja maždaug 4,8 proc. kasmet. Vien maisto pramonė per metus šio sintetinio priedo sunaudoja už maždaug 200 mln. dolerių, todėl čia įžvelgiame milžinišką verslo potencialą“, – sako bendrovės atstovė.

Auginti naudinga planetai

„Alver“ įkūrėjai atkreipia dėmesį ir į dar vieną aspektą, dėl kurio mikrodumblius naudoti maisto ir maisto papildų pramonėje yra patrauklu. Tvarumo požiūriu mikrodumbliai išsiskiria tuo, kad jie auga vandens aplinkoje, jiems nereikia dirvožemio ar intensyvaus ūkininkavimo. Be to, teigiama, kad mikrodumbliai atsakingi už maždaug 50 proc.

atmosferoje esančio deguonies, augdami jie naudoja anglies dioksidą ir taip mažina šiltnamio efektą sukeliančių dujų koncentraciją aplinkoje.

Šveicarijos maisto inovacijų startuolis „Alver“ įkurtas 2018 m. Iki šiol bendrovė yra pritraukusi maždaug 5 mln. eurų investicijų. Įmonės pardavimai šiemet siekia 1,5 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis