Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į pardavėją dėl prekių grąžinimo ar keitimo jau galima kreiptis ir žodžiu

Dėl netikusių arba tinkamos kokybės prekių keitimo ar grąžinimo pirkėjas jau gali kreiptis į pardavėją ne tik raštu, kaip iki šiol, bet ir žodžiu.
Drabužių parduotuvė
Drabužių parduotuvė / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Prekyba

Tai leidžia nuo gegužės 1-osios įsigaliojančios Mažmeninės prekybos taisyklių pataisos.

Kreipdamasis į pardavėją vartotojas taip pat turi pateikti pirkimo kvitą ar kitą pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.

Kaip nurodo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, jeigu žodžiu kreipiantis į pardavėją kyla ginčas, t. y. pardavėjas atsisako tartis su vartotoju ar priimti jo pretenzijas, į pardavėją kreipiamasi raštu, kadangi to reikės kreipiantis dėl ginčo sprendimo į ginčų sprendimo institucijas.

„Taigi, nepavykus su pardavėju sutarti geranoriškai ir pageidaujant pasinaudoti neteisminiu ginčų sprendimu, vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu“, – sako Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato vartotojo pareigą, kreipiantis į vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas, be kita ko, pateikti verslininko atsakymo kopiją, o jeigu verslininko atsakymas negautas – vartotojo kreipimosi į verslininką kopiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų