Pastaruosius trejus metus jis vadovavo „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rinkodaros ir komunikacijos komandai.
„Dabar svarbiausias darbas yra plėsti organizaciją, kad „IAB Baltics“ taptų esmine skaitmeninės rinkodaros industrijos dalyvių platforma, renkančia, koordinuojančia ir atstovaujančia rinkos dalyvių lūkesčiams, reikšmingai prisidedančia prie industrijos skaidrumo, standartų nustatymo – esminis dalykas yra savireguliacija, visuomenės edukavimo“, – pranešime sakė M.Reinikis.
„IAB Baltics“ jungia 14 narių, kurie apima Baltijos šalių skaitmeninės reklamos agentūras, reklamdavius, skaitmeninės žiniasklaidos atstovus ir kitus regiono skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus žaidėjus.
„IAB Baltics“ steigėjai yra „Google“, „Httpool“, „Frank by Inspired“, „Ekspress Grupp“, „Digita Matter“, „TVNet Grupa“, „Printful“, „TopMedia“, „Quantitas“.