Grupės pareiškime teigiama, kad per šešis mėnesius iki birželio pabaigos jos nuostoliai atskaičius mokesčius siekė 2 mlrd. eurų.
Tai buvo beveik pusė grupės 3,8 mlrd. eurų grynųjų nuostolių sumos tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, kai pandemija tik įgavo pagreitį.
Pandemija ir toliau smarkiai veikė bendrovės pajamas, kurios sumažėjo 60 proc. ir siekė 2,2 mlrd. eurų.
Oro linijų milžinės teigimu, jos rezultatus „ir toliau neigiamai veikė COVID-19 pandemija kartu su vyriausybių įvestais apribojimais bei karantino reikalavimais“.
Keleivių skaičius antrąjį ketvirtį siekė vos 22 proc. 2019 metais fiksuoto lygio, kai dar nebuvo prasidėjusi pandemija.
Visgi IAG pažymėjo esanti pasirengusi didinti paslaugas, kai bus visiškai atšaukti apribojimai tarptautinėms kelionėms.
„Trumpuoju laikotarpiu mūsų tikslas yra užtikrinti pasirengimą darbui, todėl galime lanksčiai pasinaudoti aplinka, signalizuojančia apie didelę paklausą panaikinus kelionių apribojimus“, – pažymėjo grupės generalinis direktorius Luisas Gallego.
„Suprantame, kad atsigavimas bus netolygus, tačiau esame pasirengę pasinaudoti padidėjusiu oro susisiekimo poreikiu, atsižvelgiant į vakcinavimo kampanijų pažangą“, – pridūrė jis.
L.Gallego pasidžiaugė pranešimais, kad visiškai pasiskiepijusiems JAV ir Europos Sąjungos, išskyrus Prancūziją, gyventojams bus leista keliauti į Angliją be karantino reikalavimo.
„Vertiname tai kaip svarbų pirmąjį žingsnį siekiant visiškai atkurti transatlantinį kelionių koridorių“, – teigė L.Gallego.
IAG dėl pandemijos 2020 metais buvo priversta užregistruoti didžiulius grynuosius nuostolius, siekusius 6,9 mlrd. eurų.
IAG ėmėsi mažinti išlaidas, kad galėtų įveikti neeilinę sveikatos krizę, ir atsisakė 10 tūkst. darbo vietų savo padalinyje „British Airways“.