„Iš partnerių tikimės, kad jie padės paruošti visą medžiagą, kuri yra būtina architektūriniam konkursui, taip pat padės paskelbti ir patį architektūrinį konkursą“, – BNS sakė LTOU komunikacijos vadovas Marius Zelenius.
Jo teigimu, šiuo metu daugiausia dėmesio skiriama naujajam atvykimo terminalui, jo prieigoms ir integracijai. Pasak M. Zeleniaus, nors kartu vyks diskusijos ir apie senąjį iki 2028-ųjų planuojamą atnaujinti atvykimo terminalą, tačiau prioritetiniu darbu laikomos naujojo terminalo statybos.
Šių metų sausį LTOU skelbė, kad iš viso į esamų terminalų rekonstrukciją ir naujų statybą numatoma investuoti apie 180 mln. eurų. M. Zeleniaus teigimu, ši suma nepakito, tačiau tikslūs investiciniai skaičiai bus žinomi tada, kai bus pasirašyta sutartis.
Kiek lėšų bus skiriama partneriams, kurie organizuos architektūrinį konkursą, LTOU nenurodė.
Beveik visa suma, skiriama darbams Vilniaus oro uoste, yra finansuojama LTOU turimomis lėšomis. Nedidelė dalis gali būti gauta iš valstybės skiriamos paramos, kuri oro uostams yra stipriai ribojama.
Paraiškų konkursui laukiama iki pirmadienio.
Naują Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą numatoma pastatyti iki 2027 metų. Tuo metu iki 2028 metų planuojama atnaujinti dabartinį jo pastatą, jame įkuriant komercines erdves, o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
LTOU dar šiais metais planuoja baigti ir naujojo išvykimo terminalo statybas. Jis turėtų pradėti veikti nuo kitų metų vasario. Naująjį išvykimo terminalą už 50 mln. eurų stato bendrovė „Eikos statyba“.