Būsimam „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovui keliami reikalavimai turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) socialinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą, turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį, mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.
Vienas svarbiausių šios įstaigos vadovo tikslų – įvertinti esamą siaurojo geležinkelio ir infrastruktūros objektų būklę, nubrėžti tolesnes veiklos bei plėtros gaires. Dar sausio mėnesį vykusiame ministerijos susitikime su Seimo atstovais ir „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ dalininkais, sutarta, kad šis unikalus šalies geležinkelis turi būti išsaugotas ir tapti patraukliu turistams objektu, laipsniškai mažinant jo finansinę priklausomybę nuo valstybės dotacijų.
Iš pareigų pasitraukus M. Jucevičiui, viešajai įstaigai laikinai vadovauja Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Čerauskas.
Įstaigos vadovo konkurso dalyvius atrinks komisija, sudaryta iš įstaigos dalininkių: Anykščių rajono, Panevėžio miesto ir rajono savivaldybių bei Susisiekimo ministerijos atstovų. Pretendentų dokumentai konkursui priimami iki š. m. balandžio 26 d. imtinai.
„Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ yra išlaikomas daugiausia Susisiekimo ministerijos lėšomis, kasmet jam skiriama po 200 tūkst. eurų veiklai užtikrinti. Visos trys dalininkės savivaldybės prisideda po 15 tūkst. eurų per metus, savo piniginiu įnašu padidindamos šios viešosios įstaigos įstatinį kapitalą.
XIX–XX amžių sandūroje nutiestas siaurasis geležinkelis kartu su stotimis ir kelių statiniais yra vertingas istorinis ir kultūros paveldo objektas. 1996 m. Aukštaitijos siaurojo geležinkelio kompleksas įrašytas į Nekilnojamų kultūros vertybių registro statinių kompleksų ir ansamblių sąrašą. Šiuo metu traukiniai kursuoja siaurojo geležinkelio ruože Panevėžys–Anykščiai–Rubikiai.