„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Darbuotojams vis labiau rūpi darbdavio reputacija

Yra įprasta manyti, kad darbuotojo reputacija yra svarbus veiksnys, lemiantis jo karjeros perspektyvas. Nesunku būtų prisiminti ne vieną atvejį, kai darbuotojas prarado darbą dėl netinkamo elgesio arba prastos reputacijos. Bet ar ši nuostata galioja ir kalbant apie darbdavius? Darbo skelbimų portalo CVbankas.lt pastebimos pastarojo meto tendencijos darbo rinkoje leidžia teigti, kad taip.
Geriausių darbuotojų paieška
Geriausių darbuotojų paieška / Vida Press nuotr.

Pirmiausia, matomas didesnis darbuotojų susidomėjimas papildoma informacija

apie darbdavio įmonę. Darbo skelbimų portalo CVbankas.lt tyrimo duomenys rodo, kad šiuo metu apie darbdavius ar klientus internete informacijos nuolatos ieško apie 70 proc. dirbančiųjų, prieš porą metų procentas buvo mažesnis – apie 45 proc.

Apklausoje dalyvavę potencialūs darbuotojai domisi įmonės finansiniais rodikliais, jos pelningumu, žinomumu ir ypač reputacija. Tų, kuriems visiškai neaktualu ir neįdomu papildoma informacija apie darbdavį arba klientą, procentas pastebimai sumažėjęs – šiuo metu siekia vos 3 proc., prieš dvejus metus tokių darbuotojų buvo apie ketvirtadalį.

Įdomu tai, kad neigiama informacija apie darbdavį gali būti priežastimi nenueiti ir į pokalbį dėl darbo. Dalis darbuotojų, dalyvavę CVbankas.lt apklausoje, nurodė, kad nenuėjo į darbo pokalbį būtent dėl prastos darbdavio reputacijos arba neigiamos informacijos apie jį viešojoje erdvėje.

Svarbu nepamiršti, kad ir kelių metų senumo neigiama informacija gali atbaidyti potencialius darbuotojus. Tai, kad yra įmonių, kurios pastaruoju metu itin pagerino sąlygas savo darbuotojams, bet dėl tam tikro praeities šleifo negali be problemų prisivilioti reikalingų darbuotojų, pastebi ir laikinojo įdarbinimo paslaugas teikiančios įmonės „Headex Group” specialistai.

Kad gera darbdavio reputacija tampa vis svarbesnė rodo ir Lietuvos darbo biržos rengiamų apklausų duomenys: pagal jas, net 46 proc. darbdavių susiduria su tinkamų darbuotojų trūkumu. O kai darbo pasiūlymai atrodo gana panašūs savo siūlomomis galimybėmis, įmonės reputacija gali tapti svertu, nulemiančiu darbuotojo pasirinkimą. Tad ir įmonės pradeda daugiau dėmesio skirti savo įvaizdžio formavimui ir ieško, kokių veiksmų imtis, kad įmonė taptų patraukli darbuotojams.

Kaip renkasi darbuotojai?

Suprasti, ką patys darbuotojai įdeda į sąvoką „gera įmonės reputacija“ padeda CVbankas.lt atliktas tyrimas, kuomet darbuotojų buvo prašoma nurodyti, kurios įmonės jiems atrodo patraukliausios darbui ir kodėl.

Kaip patrauklumą didinančius veiksnius, darbuotojai akcentavo įmonės patikimumą ir socialiai atsakingą požiūrį, sąžiningumą, stabilumą, inovatyvumą, pagarbą darbuotojams, karjeros galimybes ir perspektyvas.

Darbuotojus traukia aukštos vidinės kultūros įmonės, kuriose laikomasi teisingo požiūrio dėl darbuotojų, atsižvelgiama į darbuotojo norus, leidžiama tobulėti ir suteikiama karjeros galimybių bei erdvės saviraiškai.

Informaciją, kokiose įmonėse siūloma šiuo metu dirbti, rasite paspaudę šią nuorodą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs