„Ingka“ teigimu, koronaviruso krizės privertė didžiąją dalį grupės verslo perkelti į internetą, nors pardavimai išliko dideli, nes likę namuose žmonės panoro atnaujinti baldus ir namų apyvokos reikmenis.
„Dėl pandemijos atsidūrėme tokioje situacijoje, kuriai, manau, nė vienas iš mūsų nebuvo pasiruošęs“, – naujienų agentūrai AFP teigė „IKEA Retail“ vadovė Ulrika Biesert.
„Per dvi savaites iš verslo, daugiausia vykdyto fizinėse parduotuvėse, persikėlėme į internetą“, – pridūrė ji.
Daugumą „Ikea“ parduotuvių kontroliuojanti holdingo bendrovė „Ingka“ teigė, kad premijos bus mokamos darbuotojams visose rinkose ir skirsis priklausomai nuo atlyginimų.
Premijos bus pridėtos prie bendrųjų metinių priedų, kuriuos darbuotojai gauna pagal įmonės metinius rezultatus.
U. Biesert teigimu, premijų tikslas – padėkoti darbuotojams už „mūsų verslo nukreipimą [į internetą], užtikrinant, kad klientai būtų aptarnaujami absoliučiai geriausiu būdu“.
„Ingka“ gana gerai atlaikė COVID-19 sukeltą, nepaisant sumažėjusio pelno 2019 metų rugsėjo–2020 rugpjūčio finansiniais metais.
Pasak „Ingka Group“, neigiamą ribojamųjų priemonių poveikį daugiausia kompensavo papildomos vartotojų išlaidos namų apstatymui.
2021 metų rugpjūtį pasibaigusiais finansiniais metais grupė pajamas padidino 6 proc., o daugiausia prie to prisidėjo išaugę pardavimai internetu.
Grupė valdo 389 „Ikea“ parduotuves 32 rinkose visame pasaulyje ir turi daugiau nei 170 tūkst. darbuotojų.