Bendrovė taip pat rengiasi išbandyti galimybę prekiauti savo produktais per jau veikiančias elektroninės prekybos platformas, tokias kaip „Alibaba“ ar „Amazon“, interviu britų verslo dienraščiui pareiškė Torbjornas Loofas, vadovaujantis „Ikea“ padaliniui „Inter Ikea“, per kurį vykdomas pagal franšizės sutartis veikiančių parduotuvių valdymas.
Jo teigimu, bendrovė svarsto galimybę sukurti platformą, kuri taptų „tarpiniu variantu“ tarp „Ikea“ svetainės ir tokių portalų, kaip „Amazon“, kuriuose prekiaujama beveik viskuo.
„Kokių yra galimybių tarp dominuojančių, stambių, pasaulinių platformų ir bendrovės svetainės? Manau, galimybių yra daugybė. Pavyzdžiui, „Zalando“ – drabužių ir madingų prekių prekybos platforma. Manau, būtų labai įdomu išbandyti kažką panašaus“, – pažymėjo T. Loofas.
Jis pabrėžė, kad „Ikea“ dar nėra praėjusi derybų su nė vienu iš savo konkurentų.
„Ikea“ šiuo metu vykdo vieną didžiausių pertvarkų savo istorijoje ir išbando įvairias naujas koncepcijas, įskaitant baldų išperkamąją nuomą ir naujo miesto formato parduotuvių atidarymą.
Pasak T. Loofo, artimiausiais metais bus atrandama naujų elektroninės prekybos vystymo būdų ir jis norėtų, kad „Ikea“ dalyvautų šiame procese.