„Ikea“ planuoja, kad 80 proc. patiekalų nebus raudonos mėsos, o 80 proc. supakuotų gatavų patiekalų bus pagaminti iš augalinių produktų.
„Tyrimai patvirtina, kaip svarbu ekologiškai tvarią produkciją padaryti prieinama ir pageidautina, ir „Ikea“ išties gali pasiekti gerų rezultatų šioje srityje“, – sakė „Inter IKEA Group“ vyriausioji tvarios plėtros specialistė Lena Pripp Kovač.
„Ekologiškesni pasirinkimai neturėtų būti prabanga nedaugeliui – jie turėtų tapti kasdienio žmonių gyvenimo dalimi“, – pabrėžė ji.
Kita vertus, „Ikea“ žada restoranų meniu palikti savo firminius švediškus mėsos kukulius, nepaisant to, kad per pastaruosius porą metų bendrovė sukūrė augalinius jų pakaitalus.
Pasak bendrovės, 2019 metais daugiau kaip 680 mln. „Ikea“ parduotuvių lankytojų pirko maisto juose veikiančiuose restoranuose, užkandinėse ar švediškų maisto produktų parduotuvėse.
1943-aisiais veiklą pradėjusi „Ikea“ dabar laikoma didžiausia pasaulyje prekių namams mažmenininke, veikianti daugiau nei pusšimtyje šalių, turinti daugiau kaip 370 parduotuvių tinklą.