„Ikea“ pranešė apie naują veiklos Rusijoje ir Baltarusijoje mažinimo etapą

Švedijos baldų milžinė „Ikea“ trečiadienį pranešė ketinanti „sumažinti“ savo veiklos Rusijoje ir Baltarusijoje, kuri Maskvos invazijos į Ukrainą pradžioje buvo sustabdyta, apimtis.
Karantino sušvelnimumų sulaukusios parduotuvės
„Ikea“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kovo pradžioje „Ikea“ kartu su virtine kitų Vakarų įmonių paskelbė stabdanti savo veiklą Rusijoje ir Baltarusijoje bei įspėjo, kad sprendimas paveiks beveik 15 tūkst. šioje šalyje esančių įmonės darbuotojų.

„Deja, aplinkybės nepagerėjo, o niokojantis karas tęsiasi“, – sakoma „Ingka Group“, valdančios daugumą „Ikea“ parduotuvių, trečiadienį paskelbtame pranešime.

„Verslas ir tiekimo grandinės visame pasaulyje buvo smarkiai paveiktos, ir nematome, kad būtų galima atnaujinti veiklą artimiausiu metu“, – teigė bendrovė ir pridūrė, kad ji ir „Inter Ikea Group“ „nusprendė pradėti naują tolesnio „Ikea“ verslo mažinimo Rusijoje ir Baltarusijoje etapą“.

Grupė teigė, kad mažmeninės prekybos verslas „liks sustabdytas, o darbo jėga bus sumažinta. Tai reiškia, kad padarinius pajus daugelis grupės darbuotojų“.

„Ikea“ Rusijoje iš viso turi 15 tūkst. darbuotojų, iš kurių 12,5 tūkst. dirba „Ingka Group“, pranešė bendrovė.

„Ingka Group“ atstovas spaudai teigė, kad bendrovė kol kas negali pateikti informacijos, kiek darbuotojų bus atleista.

Bendrovė pridūrė planuojanti „išparduoti Rusijoje turimą namų apstatymo inventorių“, o šalyje esančios gamyklos „sumažins darbo jėgą ir pradės naujų savininkų paieškos visoms keturioms gamykloms procesą“.

Taip pat visam laikui bus uždaryti du pirkimo ir logistikos biurai Maskvoje ir Minske.

Rusijos invazija į Ukrainą kartu su precedento neturinčiomis sankcijomis paskatino užsienio korporacijų, įskaitant „H&M“, „Starbucks“ ir „McDonalds“, pasitraukimą iš šalies.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis