Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ikea“ prognozuoja, kad tiekimo grandinių problemos tęsis ir 2022-aisiais

„Ikea“ metiniai pardavimai viršijo ikipandeminį lygį, tačiau pasaulinis tiekimo stygius, kurį pajuto ir Švedijos baldų milžinė, išliks ir 2022-aisiais, ketvirtadienį paskelbė grupės patronuojančioji bendrovė.
Karantino sušvelnimumų sulaukusios parduotuvės
„Ikea“ parduotuvė / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 IKEA

„Inter Ikea“ duomenimis, grupė nuo 2020 metų rugsėjo iki 2021 metų rugpjūčio pasiekė rekordinę 41,9 mlrd. eurų apyvartą.

„Tai nebuvo lengva. Išlaikyti IKEA parduotuves ir sandėlius buvo tikras iššūkis“, – sakoma „Inter Ikea“ pranešime.

„Per 2021 finansinius metus pastebėjome didelį tiekimo prieinamumo sumažėjimą, nuo kurio dar neatgavome ir kuris greičiausiai tęsis ir 2022 finansiniais metais (kurie baigsis 2022 metų rugpjūčio mėnesį)“, – paaiškino bendrovė.

Tiekėjai stengėsi neatsilikti nuo augančios prekių paklausos, kai ekonomika vėl atsivėrė po karantinų ir ribojamųjų priemonių, įvestų dėl COVID-19 pandemijos.

Atsižvelgiant į tai, kad nepakanka konteinerių siuntoms siųsti, dalis prekių yra įstrigusios didžiuosiuose uostuose.

Nepaisant tiekimo problemų, „Ingka Group“ taip pat pranešė apie 6 proc. didesnę apyvartą, pažymėjusi, kad augimą paskatino didesni pardavimai internetu ir pasikeitę vartotojų įpročiai, kai žmonės buvo priversti likti dirbti iš namų.

„Per pastaruosius metus žmonių gyvenimo, darbo ir bendravimo įpročiai ir būdai labai pasikeitė, o daugiafunkcinių ir patogių gyvenamųjų erdvių poreikis išaugo“, – teigė grupė.

„Bendrovė regi didesnę darbo vietų baldų, lauko baldų ir sandėliavimo sprendimų paklausą“, – pridūrė gamintoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos