Trijų aukštų pastatas stovi Šanchajaus Dzinano rajone, o jo bendras plotas yra apie 3 tūkst. kvadratinių metrų, praneša naujienų agentūra „Xinhua“.
„Patogi vieta, unikalūs vaizdiniai efektai, skaitmeninės naujovės ir įvairiapusė apsipirkimo, skanaus maisto ir socialinių renginių patirtis suteiks vartotojams visiškai naujos mažmeninės prekybos patirties“, – pažymėjo „IKEA China“ viceprezidentas Francois Brenti.
Tai dar vienas bendrovės žingsnis tiriant internetinių ir fizinių pardavimo kanalų integravimo galimybes.
Šių metų kovą IKEA atidarė bandomąją parduotuvę Kinijos korporacijos „Alibaba“ platformoje „Tmall“ bei sukūrė specialią programą, skirtą geriau patenkinti Kinijos vartotojų paklausą perkant internetu.
Pirmąją parduotuvę žemyninėje Kinijoje IKEA atidarė 1998 metais Šanchajuje.
Bendrovės tinklas pasaulyje apima daugiau nei 370 parduotuvių.