„Iki“ atidarė dar vieną autonominę parduotuvę – apsipirkti bus galima ir naktį

Prekybos tinklas „Iki“ kartu su „Pixevia“ plečia autonominių parduotuvių tinklą ir pirmadienį atidarė dar vieną tokio tipo parduotuvę Vilniuje adresu Kalvarijų g. 2. Šalia viešojo transporto stotelės „Žaliasis tiltas“ pradedanti veikti „IKI GO“ – jau penktoji autonominė parduotuvė mieste, tačiau atnešanti ir naujovių, rašoma „Iki“ pranešime spaudai.
IKI žaliasis tiltas
IKI žaliasis tiltas / „Iki“ nuotr.

„Prieš pusantrų metų rinkai pirmieji pristatėme inovaciją – autonomines parduotuves. Ir nors tebesame vieninteliai, tačiau miegojimas ant laurų yra ne mūsų charakteriui – nuolat plečiamės, tobulėjame, ieškome dar geresnių sprendimų, kad apsipirkimo patirtis būtų geresnė. Su naująja „IKI GO“ pristatoma ir nauja autonominių parduotuvių koncepcija, kurią kruopščiai kūrėme pagal išmoktas pamokas su jau esamomis keturiomis autonominėmis parduotuvėmis. Jos yra pamėgtos lankytojų, turime stabilius technologijas ir patogumą vertinančių pirkėjų srautus, tad jau galėjome nemažai išmokti“, – sako „IKI Lietuva“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė.

Pasak jos, naujoje parduotuvėje lieka labiausiai pirkėjų įvertinti autonominių parduotuvių privalumai – čia įsigyti pirkinių bus galima greitai, savarankiškai, septynias dienas per savaitę ir bet kuriuo paros metu. Toliau plečiant inovatyvių technologijų diegimą mieste, lankytojams bus dar patogiau, o apsipirkimas – lengvesnis.

Apsipirkti per kelias minutes – kad ir naktį

Šalia vieno judriausių viešojo transporto mazgų sostinėje atidaryta „IKI GO“ pirkėjus pasitiks su atnaujintu tokio tipo parduotuvių dizainu, spalvomis. Taip pat ji pagal Vilniaus miesto savivaldybės reikalavimus bus nebe kioskas, o veikiantis prekybos paviljonas.

Naujoji parduotuvė yra didesnė nei anksčiau pristatytos kiosko tipo parduotuvės, o 20 kv. metrų plotas leis pirkėjams pasiūlyti gausesnį prekių pasirinkimą.

„Asortimentas atidžiai parengtas vertinant lokaciją. Prie Žaliojo tilto gausu skubančių, pro šalį einančių ar viešojo transporto laukiančių vilniečių, miesto svečių. Atsižvelgiant į jų poreikius, parduotuvėje siūlomi ne tik gėrimai, užkandžiai, kava, ledai, bet ir būtiniausios ne maisto prekės. Kaip ir pirkėjams, taip ir mums svarbu, kad būtų galima apsipirkti greitai, sklandžiai ir bet kuriuo paros metu. Tą jie galės padaryti be vargo – ar skubant anksti ryte į darbą, ar turint vos kelias minutes tarp persėdimų, ar vėlai lūkuriuojant naktinio autobuso“, – sako N.Kvietkauskaitė.

Prekes iškart galima dėtis į kuprinę

Pilnai automatinė „IKI GO“ parduotuvė veiks visą parą septynias dienas per savaitę, joje apsipirkimas – savarankiškas. Joje nėra nei kasų, nei kasininkų, tad apsipirkimas yra ypač greitas.

„Iki“ primena, kad į autonominę parduotuvę patekti ir joje atsiskaityti galima tik su banko kortele. Prie durų specialiame terminale nuskenavęs banko kortelę, pirkėjas gali patekti į parduotuvę, patogiai ir greitai išsirinkti prekes, o išeidamas – patvirtinti mokėjimą. Apsipirkimo metu pirkėjas visas prekes gali dėti į savo maišelį ar kuprinę, jam nereikia papildomai imti prekių krepšelio.

Dirbtinio intelekto valdoma autonominio apsipirkimo technologija patogi ir prekybos tinklui. Darbuotojai yra automatiškai įspėjami apie prekių trūkumą, dirbtinis intelektas prognozuoja prekių poreikį, užsakymus, pateikia nurodymus darbuotojams.

Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 237 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis