„Būdami vieni didžiausių reklamos užsakovų šalyje suprantame mūsų sprendimo svarbą rinkai šiuo įtemptu laikotarpiu. Lietuvos žiniasklaidos kanalai labai tiesiogiai pajuto šių dienų aktualijų pasekmes, todėl stengsimės palaikyti mūsų kasdienius partnerius pagal galimybes išlaikydami suplanuotus reklamos biudžetus“, – bendrovės pranešime spaudai sako Andrejus Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.
Kaip ir planuota, šių metų „Iki“ rinkodaros biudžete daugiausiai dėmesio išlieka skaitmeninės komunikacijos sprendimams, taip pat televizijai.
„Suprantame, kad didžiajai daliai žmonių internetas ir televizija karantino laikotarpiu tapo ypač svarbiais informacijos šaltiniais. Kitiems medijos kanalams biudžetų taip pat neplanuojame keisti, nes dėliodami kampanijas visuomet orientuojamės į optimalų kanalų krepšelį, kad kanalai vieni kitus papildydami leistų pasiekti geriausią rezultatą ir didžiausią auditorijos dalį“, – teigia A.Pometko.
Anot jo, planuojant rinkodarinius veiksmus šiuo metu didžiausias dėmesys skiriamas nuraminti pirkėjus ir auginti jų pasitikėjimą. „Iki“ rinkodaros kryptis keičiama atsakingai įvertinus situaciją šalyje ir pirkėjų elgesį – reklamoje nuspręsta sumažinti pardavimų skatinimo apimtis, o didžiausią dėmesį skirti visuomenei nuraminti, taip pat prevenciniams patarimams, kaip apsipirkti atsakingai ir saugiai.
Pastebima, kad tai jau pasiteisino, nes pirkėjai pradeda girdėti rekomendacijas – planuoja pirkinius, apsiperka ilgesniam laikui ir taip išvengia dažno lankymosi parduotuvėse.