„Iki“ skelbia: švenčių metu keisis darbo laikas, bet sostinėje bus galima apsipirkti visą parą

Iki šventinio savaitgalio likus vos porai dienų, prekybos tinklas „Iki“ primena apie parduotuvių darbo laiko pasikeitimus. Pirkėjai, norintys sutaupyti laiko, Kūčioms ir Kalėdoms apsipirkti kviečiami ramesnėmis ryto valandomis arba pasinaudoti e. prekybos galimybėmis, pranešė „Iki“.
Parduotuvė „Iki“
Parduotuvė „Iki“ / Bendrovės nuotr.
Temos: 1 „Iki“

Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, sako, kad dėl išaugusių pirkėjų srautų, administracija tradiciškai padės parduotuvėse dirbantiems kolegoms.

„Kviečiame pirkėjus apsipirkimą planuoti iš anksto, taip pat pasinaudoti patogia prekių pristatymo į namus paslauga. Nors užsakymai e. parduotuvėje taip pat išaugo, prekės yra pristatomos kaip įprastai. Tiesa, švenčių dienomis keisis tiek fizinių, tiek e. parduotuvės darbo laikas. Laiką koreguojame, nes siekiame, kad mūsų tinklo darbuotojai galėtų pasidžiaugti šventėmis ir daugiau laiko praleistų su artimaisiais ar draugais“, – sakė V.Budrienė.

Kaip sako „Iki“ komunikacijos vadovė, gruodžio 24-ąją, Kūčių dieną, fizinės parduotuvės dirbs nuo numatytos darbo pradžios iki 20 val. Pirmąją Kalėdų dieną, gruodžio 25-ąją, „Iki“ parduotuvės nedirbs, o gruodžio 26-ąją dirbs nuo 9 iki 20 val. Naujųjų metų išvakarėse, gruodžio 31-ąją, tinklo parduotuvės dirbs nuo numatytos darbo pradžios iki 20 val., o pirmąją Naujųjų metų dieną, sausio 1 d., parduotuvės dirbs nuo 10 val. iki 18 val.

Kaip minėta, užsakymus iš internetinės tinklo parduotuvės kurjeriai pristatys kaip įprastai – tą pačią dieną, per porą valandų. Per Kūčias, gruodžio 24 d., juos gauti bus galima nuo 8 val. iki 19 val., o paskutinę metų dieną, gruodžio 31-ąją – nuo 8 val. iki 16 val. Abi Kalėdų dienas ir Naujųjų metų pirmą dieną prekės į namus pristatomos nebus. Pasak V.Budrienės, apsipirkdami internetu, pirkėjai gali tikėtis didžiųjų „Iki“ parduotuvių asortimento ir prekių kokybės – internetu apsipirkusiems pirkėjams įvairiuose šalies miestuose prekės surenkamos būtent jose.

Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Kėdainių, Telšių, Marijampolės, Tauragės ir Šilalės gyventojai gali patogiai pasinaudoti „Click&Collect“ paslauga, kai elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiimti nurodytose „Iki“ parduotuvėse.

V.Budrienė primena, kad pirkėjai taip pat patogiai gali apsipirkti visą parą Vilniaus senamiestyje veikiančioje autonominėje parduotuvėje „IKI Express 24/7“.

Adresu Didžioji g. 6 įsikūrusi parduotuvė ištisą parą veiks ir per didžiąsias metų šventes, suteikdama galimybę įsigyti paskutinės minutės pirkinių šventiniam stalui, skanėstų ar pritrūkus simbolinių dovanų.

Norint apsipirkti autonominėje parduotuvėje reikia turėti mobiliąją programėlę arba banko mokėjimo kortelę. Prie vartelių specialiame terminale nuskenavęs kortelę ar programėlę pirkėjas gali patekti į parduotuvę, patogiai ir greitai išsirinkti prekes, o išeidamas pro vartelius patvirtinti mokėjimą. Apsipirkimo metu pirkėjas visas prekes gali dėti į savo maišelį ar kuprinę, jam nereikia papildomai imti pirkinių krepšelio. Nuo 23 val. iki 7 val. ryto į autonominę parduotuvę galima patekti naudojantis programėle.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę su „Iki“ prekės ženklu. Tai pirmoji tokia parduotuvė Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis