Jos teigimu, apyvarta augo dėl plėtros, pardavimų strategijos, be to, antroje praėjusių metų pusėje buvo mažmeninės rinkos atsigavimas po COVID-19 pandemijos šoko.
Tuo metu pelnas mažėjo dėl atlyginimų darbuotojams kėlimo, su nuomos sandoriais susijusių sąnaudų pokyčių.
Pernai investicijoms bendrovė skyrė 37,8 mln. eurų, iš jų 20 mln. eurų – plėtrai ir parduotuvių rekonstrukcijoms, apie 3,5 mln. eurų – skaitmeniniams projektams, savitarnų kasų diegimui, elektroninių etikečių plėtrai.
Pasak „Iki“ generalinės direktorės Nijolės Kvietkauskienės, investicijų tempas nesulėtės ir šiemet.
„Prioritetai yra lygiai tokie patys kaip ir praėjusiaisiais – apsipirkimo patirties gerinimas mūsų pirkėjams, darbuotojų gerovė, aktyvi naujų parduotuvių plėtra bei esamų parduotuvių atnaujinimas“, – pranešime teigė ji.
Pernai atidarytos atidarytos šešios naujos „Iki“ parduotuvės, 26 rekonstruotos. Prekybos tinklas šiuo metu turi 231 parduotuvę, du logistikos centrus, kulinarijos gamybos centrą bei tris regionines kepyklas.
„Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų, jos didžiausias akcininkas yra Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Rewe Group“, kuriam priklauso 93,75 proc. „Palink“ akcijų.