„Mes labai daug laiko praleidžiame uždarose patalpose. Automobilis ar autobusas, mokykla ar darbas, užsidarymas namuose ir nuolatinis žvalgymasis į ekranus – tai tapę daugelio mūsų rutina. Naująja kampanija „Visi į lauką“ norime atkreipti visuomenės dėmesį ir parodyti, jog valgyti lauke gali būti ne tik smagu, bet ir sveika, ypač smagu tai daryti šiltuoju metų laiku. Net ir įtemptoje dienotvarkėje galime atrasti truputį laiko, čiupti gardų sumuštinį ir prisėsti ant suoliuko lauke. Manau, tokia atokvėpio minutė atgaivins, pakels nuotaiką ir suteiks energijos likusiems dienos darbams“, – įsitikinusi prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.
Jos teigimu, užsienio šalyse valgymo lauke kultūra yra itin populiari – žmonės mėgaujasi pietumis parkuose, geria kavą ar užkandžiauja ant suoliukų, tiesia pledus ir džiaugiasi grynu oru žaliosiose miesto zonose. „Labai norisi, jog lietuviai taip pat skirtų daugiau laiko sau, atrastų buvimo gryname ore malonumą. Tikime, jog geras, kokybiškas maistas ir mėgavimasis juo lauke gali prisidėti prie visų mūsų bendros savijautos gerinimo“, – teigia B.Čaikauskaitė.
Į laikiną parduotuvę užėję pirkėjai gali jaustis kaip realioje prekybos salėje – čia įrengti visi būtiniausi atributai, tokie kaip varteliai, kasa, lentynos, šaldytuvai, kavos aparatas ir kt., o prekių asortimentas savaime sufleruoja čia pat ant pievutės ar suoliuko surengti spontanišką pikniką.
„Norime įrodyti, jog pabuvimui kieme nereikia iš anksto ruoštis, planuoti ar daryti to tik išskirtinėmis progomis. Galiausiai, kodėl reikia laukti savaitgalio ar atostogų? Ištrūkime į lauką įprastą dieną, atraskime laiko skaniai kavai ir užkandžiams ore – juk aplink tiek daug gražių vietų, o šiuo metu papildomo žavesio suteikia ne tik puikus oras, bet ir visa apimanti žaluma. Gana laukti, imkim ir pakeiskime įpročius – surenkime sau prasmingą pertrauką“, – ragina B.Čaikauskaitė.