Pirmadienį prie šios grupės prisijungė Didžiosios Britanijos mažmenininkė „Marks & Spencer“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Kiek anksčiau apie tokį sprendimą paskelbė tarptautinė komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Havas“, televizijos ir radijo transliacijos korporacija BBC, bankai HSBC ir „Lloyds“, kosmetikos milžinė „L‘Oreal“ ir automobilių gamintoja „Audi“.
Be to, nemažai įmonių svarsto galimybę atsisakyti reklamos „YouTube“.
Didžiosios Britanijos vyriausybė taip pat sustabdė reklamos skelbimą, kol ši problema bus išspręsta.
Britų leidinys „The Times“ anksčiau rašė, kad Didžiosios Britanijos užsienio reikalų ministerijos, BBC, už Londono viešąjį transportą atsakingos institucijos (TfL) reklaminiai skelbimai buvo talpinami puslapiuose su vaizdo įrašais, kuriais skatinama neapykanta ir homofobija.
„Google“, kuriai priklauso „YouTube“, jau paskelbė oficialų atsiprašymą ir pažadėjo pakeisti technologiją bei reklamos skelbimo taisykles, kad reklamos užsakovai turėtų daugiau teisių ir galimybių valdyti turinį.