Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iniciatyvos „Kiekvienas gali“ dalyviams – specialus „Verslo gidas“

„Swedbank“ pristato elektroninį „Verslo gidą“, kuris skirtas banko vykdomo projekto „Kiekvienas gali“ dalyviams.
„Swedbank“
„Swedbank“ pristato elektroninį „Verslo gidą“, kuris skirtas banko vykdomo projekto „Kiekvienas gali“ dalyviams. / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Jame patarimais dalijasi ne tik būrys „Swedbank“ ekspertų, bet ir „Sustain Academy“ bendrakūrėja Austė Valikonytė, stilistas ir įvaizdžio namų „Kukla Beauty Box“ vadovas Kęstutis Rimdžius ir Gintarė Surgutanovienė iš skaitmeninės reklamos agentūros „Super You“.

Šis gidas yra dalis „Swedbank“ vykdomos iniciatyvos „Kiekvienas gali“ ir bus prieinamas išskirtinai tik jos dalyviams.

Iniciatyva „Kiekvienas gali“ siekiama padėti smulkiam Lietuvos verslui sparčiau augti ir tobulėti.

„Swedbank“ nuotr./Mugė internete
„Swedbank“ nuotr./Mugė internete

„Verslo gide“ – patarimai konkrečioms problemoms spręsti

Projekto „Kiekvienas gali“ dalyviams skirtame „Verslo gide“ pristatoma „Swedbank“ užsakymu atlikta apklausa, kuri atskleidžia, kaip pandemija išbalansavo daugelio smulkiųjų verslų kasdienybę ir planus.

11 proc. apklaustųjų sako, kad pastarasis laikotarpis atnešė teigiamų arba labai teigiamų pokyčių, tačiau daugiau nei trečdalis (39 proc.) prisipažįsta patyrę didelę arba labai didelę žalą.

Tarp didžiausių patirtų sunkumų verslininkai įvardija tiekimo ar pristatymo vėlavimus, 44 proc. jų taip pat fiksavo smukusią apyvartą.

Tyrimas parodė, kad jautriausiai COVID-19 padarinius išgyveno pačios smulkiausios įmonės, kurių apyvarta paprastai siekia iki 2500 eurų per mėnesį.

Tad „Verslo gide“ pateikiami konkretūs ekspertų patarimai, ką daryti tokiais atvejais, kai stipriai sumažėja įmonių apyvarta, taip pat detalizuojama, kokie žingsniai padeda veikti nežinomybės sąlygomis ir kaip pasiruošti verslo augimui.

Be šių ir kitų „Swedbank“ ir išorinių ekspertų patarimų, „Verslo gide“ taip pat galima rasti pačių smulkiųjų verslininkų sėkmės istorijų.

Projekte dalyvaujantys smulkieji verslininkai „Verslo gide“ gali ne tik rasti išsamius ekspertų komentarus ir patarimus, bet ir užduoti sau aktualų klausimą pasirinktiems specialistams.

Tai viena iš naudų, kurią suteikia dalyvavimas iniciatyvoje.

„Kiekvienas gali“ – ir smulkiesiems verslininkams, ir pirkėjams

„Swedbank“ primena, kad internete taip pat veikia ir speciali bendruomenės elektroninė mugė, kurioje galima atrasti įvairiausių lietuviškų prekės ženklų bei gamintojų.

Perkant jų prekes internetu galima palaikyti šalies smulkiuosius verslininkus.

Ši iniciatyva ypač daug palaikymo sulaukė kalėdiniu laikotarpiu, kai šalyje vyravo griežtas karantinas, todėl žmonės, pirkdami „Kiekvienas gali“ bendruomenės mugėje, ne tik rūpinosi savo saugumu, bet ir padėjo smulkiesiems verslininkams išlikti sudėtingu laikotarpiu. Mugė yra atvira visiems.

„Ši „Swedbank“ organizuojama internetinė mugė yra puiki galimybė išsibandyti elektroninę prekybą ir tiems smulkiesiems verslams, kurie dėl prekybos internetu turi dvejonių, bet nori atrasti papildomų klientų ir didinti savo prekės ženklo žinomumą.

Taip pat naudos ras visi, kurie ieško kokybiškų, išskirtinių lietuviškų prekių vienoje patogioje vietoje“, - sako iniciatyvos „Kiekvienas gali“ vadovė Kristina Pečeliūnaitė.

Mugėje yra apie 130 narių, siūlančių savo prekes ir paslaugas, daugiausiai lankytojų ji sulaukė praėjusių metų pabaigoje, kai per maždaug mėnesį specialioje internetinėje svetainėje apsilankė apie 23 tūkstančius vartotojų.

Čia galima rasti ir maisto prekių iš ūkininkų, ir išskirtinės kokybės desertų, ir prekių namams ar drabužių, kosmetikos ir papuošalų.

„Kiekvienas gali“ bendruomenė šiuo metu vienija apie 2500 smulkiųjų įmonių. Sužinoti daugiau apie iniciatyvą arba prie jos prisijungti ir naudotis visomis teikiamomis naudomis galima čia.

Tapkite ir jūs „Kiekvienas gali“ bendruomenės nariu!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos