„Socialiniai tinklai neabejotinai yra ryšių su visuomene rinkos teritorija, nes jie leidžia užmegzti ir palaikyti ryšius bei abipusę komunikaciją su žmonėmis. Tačiau Lietuvoje šį kanalą užėmusiose reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūros socialinėje žiniasklaidoje elgiasi kaip ir klasikiniuose kanaluose – pernelyg daug laiko ir resursų investuoja iš esmės į vizualinę komunikacijos pusę. O toks požiūris ne visada padeda pasiekti komunikacijos pergalių“, – sakė „INK agency“ vykdančioji partnerė Julija Jermakova.
„INK agency“ tapo pirmąja ryšių su visuomene agentūra, įsteigusia nuosavą socialinės žiniasklaidos bendrovę. Iki šiol ryšių su visuomene agentūros socialinės žiniasklaidos agentūras įsigydavo jau įsteigtas arba šią paslaugą teikia jų vidiniai padaliniai.
„Tai nebus tipinė socialinės žiniasklaidos agentūra. Mūsų misija yra siekti, kad socialiniuose tinkluose kiekvienas būtų didelis. Savoje rinkoje, savame mieste ar su savo idėja. Tai darysime sujungdami ilgametę „INK agency“ patirtį komunikacijos bei ryšių su visuomene srityje su socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis. Neapsiribosime gražiais vizualais ar patraukliais tekstais – sieksime kūrybiškus sprendimus derinti su tiksliai apskaičiuotomis investicijomis ir nauda klientui“, – sakė „bigNow“ vadovė J. Narkevičiūtė.