„Nike“ visuomet orientuojasi ne tik į sportinių drabužių ar avalynės pasiūlą, tačiau ir į inovatyvių sprendimų, paslaugų asortimento plėtrą. Tai ne vien aksesuarų, avalynės, aprangos kūrimas – tai siekis, kad mėgėjams ir profesionaliems sportininkams siūlomi produktai būtų ne tik patogūs, padedantys pasiekti maksimalių rezultatų tačiau ir kokybiški, tausojantys aplinką“, – teigė sporto prekių gamintojos „Nike“ – prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.
Vienas iš pagrindinių „Nike“ pripažintų inovacijos projektų buvo „Nike FuelBand“ – elektroninė apyrankė su jutikliais, matuojančiais visą žmogaus dienos aktyvumą užsiimant bet kokia sporto šaka. Apyrankė „Fuelband“ skaičiuoja per dieną atliktus žingsnius, kalorijas, matuoja kitus su sveikata susijusius duomenis, apskaičiuoja specialų rodiklį „NikeFuel“, rodantį bendrą žmogaus dienos aktyvumą.
Antrasis „Nike“ projektas, sulaukęs įvertinimo, – mikroinžinierių sukurti naujos kartos ekologiški bėgimo bateliai mėgėjams ir profesionalams „Nike Flyknit Lunar1+“. Vieni lengviausių pasaulyje bėgimo batelių, (sveriantys vos 160 g) sumažina kojoms tenkantį krūvį 80 proc. Naujos technologijos, kuri pavadinta „Nike Flyknit", bėgimo batelių konstrukcija skiriasi nuo įprastinių bėgimo batelių: jų viršutinė dalis sudaryta iš vieno sluoksnio audinio, suformuotos beveik nematomos siūlės. Kuriant šiuos batelius koncentruotasi tik į esminius elementus, tad audiniai bei siūlės naudoti tik ten, kur būtina, siekiant išlaikyti batelių lengvumą, patogią formą ir beveik nejuntamą viršutinę dalį. Minimalistinio dizaino bateliai prie kojos priglunda beveik kaip kojinė, tad leidžia susikoncentruoti į bėgimą.
„Nike, Inc“ yra pasaulyje lyderiaujanti įvairių sporto šakų sportinės avalynės, drabužių, inventoriaus ir aksesuarų gamintoja, prekiautoja bei platintoja.