„Instagram“ ketina stiprinti jaunųjų vartotojų apsaugos priemones

Socialinės žiniasklaidos milžinė „Meta“ antradienį pranešė įdiegsianti daugybę priemonių, kad padidintų jaunųjų vartotojų saugumą savo platformoje „Instagram“, prisijungdama prie kitų įmonių, kurios jau ėmėsi veiksmų šiai problemai spręsti.
Instagram
Instagram / 123RF.com nuotr.

Stebėtojai jau seniai kritikuoja technologijų milžines už tai, kad jos nesugeba apsaugoti paauglių nuo žalingo turinio, o dėl „Instagram“ populiarumo tarp jaunimo ši platforma sulaukė itin daug kritikų dėmesio.

„Meta“, kuriai taip pat priklauso „Facebook“ ir „WhatsApp“, teigia, kad tėvai ir globėjai galės nustatyti laiko apribojimus vaikų naršymui platformoje „Instagram“.

Tu tarpu jaunieji vartotojai nuo šiol išvys raginimus, skatinančius pasidomėti kitomis temomis, jei praleis per daug laiko naršydami turinį viena tema.

„Mums labai svarbu sukurti priemones, kurios gerbtų jaunų žmonių privatumą ir savarankiškumą, kartu įtraukiant tėvus į patirtį“, – per žiniasklaidos atstovams skirtą spaudos konferenciją teigė „Meta“ atstovė Clotilde Briend.

Praėjusiais metais „Instagram“ susidūrė su nemalonumais, kai buvusios darbuotojos Frances Haugen nutekinti vidiniai dokumentai parodė, kad įmonės vadovai teikia pirmenybę augimui, o ne tam, kad milijardai vartotojų būtų saugūs.

„Meta“ nuolat neigia šiuos teiginius, tačiau nuo to laiko JAV Kongresas ėmėsi veiksmų, kad technologijų milžinių kontrolė būtų sugriežtinta.

Kitos bendrovės, įskaitant vaizdo įrašų dalijimosi platformą „TikTok“, taip pat sulaukė kritikos, kad jų vartotojai tampa per daug priklausomi nuo turinio.

Praėjusią savaitę „TikTok“ paskelbė, kad jaunuoliai sulauks raginimų, primenančių jiems padaryti pertraukas – panašią funkciją jau yra įdiegusi „Instagram“.

Antradienį „Meta“ taip pat paskelbė apie naujas priemones, skirtas jos virtualios realybės ausinėms.

Tėvai ir globėjai galės blokuoti programas, peržiūrėti, ką jų vaikas žiūri kitame įrenginyje, ir sužinoti, kiek laiko vaikas praleidžia su įjungtomis ausinėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis