08 22

Informacija apie nesaugių produktų grąžinimą: prekybos tinklai internete to beveik neskelbia

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) nuolat skelbia apie prekyboje atsidūrusius saugumo reikalavimų neatitinkančius produktus. Tokių produktų rekomenduojama nenaudoti ir grąžinti juos į prekybos vietą. Pirkėjams apie tai pranešti įpareigoti didieji prekybos tinklai renkasi skirtingas informavimo strategijas. Visgi nors šiame skaitmeniniame amžiuje beveik viskas keliasi į internetą, blogos naujienos jį aplenkia – apie nesaugių prekių grąžinimą beveik visi didieji prekybos tinklai paskelbia tik fizinėse parduotuvėse.
Stiklainis parduotuvėje
Stiklainis parduotuvėje / Shutterstock nuotr.

VMVT nuolat tikrina rinkoje parduodamus produktus ir radusi pažeidimų, juos rekomenduoja surinkti iš pirkėjų.

Rugpjūtį paskelbta apie aštuonis nesaugius produktus – pavyzdžiui, iš Lenkijos importuotos kinrožės arbatoje buvo nustatytas pirolizidino alkaloidų sumos DLK viršijimas, o viename kačių pašare rastas neleistinas seleno kiekis. Apie panašių produktų pavojus juos platinančioms įmonėms būtina informuoti pirkėjus.

Kai kada tokios prekės nusėda ir didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų lentynose, tačiau vieni apie pavojingas prekes informuoja internete, o kiti – tik parduotuvėse. Kodėl?

Internete skelbia tik vienas tinklas

Ne per seniausiai skelbta, kad prekybos tinklas „Rimi“ pirkėjus ragino grąžinti tam tikras nesaugias prekes – dviejų rūšių padažus ir grikius.

Naršant internete, matyti, kad tai – ne pirmas šio prekybos tinklo skelbimas apie nesaugių prekių grąžinimą. Tačiau įspūdis, kad tokios prekės patenka tik į „Rimi“ gali būti klaidinantis – neretai tie patys produktai pardavinėjami ir kituose prekybos tinkluose, tačiau jie renkasi tokių naujienų internete neskelbti arba tai daro retai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis