„Ever Given“ pakėlė inkarą po trijų mėnesių arešto. Nors susitarimo detalės nėra atskleidžiamos, tačiau Egiptas reikalavo apie 550 mln. kompensacijos.
Japonijos bendrovei „Shoei Kiseno Kaiša“ priklausantis, Taivano valdomas ir su Panama vėliava plaukęs laivas kovo 23 dieną užplaukė ant seklumos, užblokuodamas itin svarbią pasaulinės prekybos arteriją. Egipto darbuotojams ir tarptautinių gelbėjimo specialistams užtruko beveik savaitę patraukti laivą nuo seklumos.
Laivininkystės žurnalas „Lloyd's List“ skelbė, kad incidentas per dieną sulaikydavo maždaug 9,6 mlrd. dolerių (8,15 mlrd. eurų) vertės krovinių, gabenamų tarp Azijos ir Europos.
Nuo to laiko Sueco kanalas bandė išsireikalauti kompensaciją iš „Ever Given“ valdančios kampanijos „Shoei Kiseno Kaiša“. Siekta, kad įmonė atlygintų gelbėjimo operacijos išlaidas, žala kanalo krantams ir kitus nuostolius.
Skelbiama, kad Sueco kanalas iš pradžių reikalavo 916 mln. JAV dolerių kompensacijos, įskaitant 300 mln. JAV dolerių už gelbėjimo operaciją ir 300 mln. dolerių už žalą reputacijai. Tačiau draudikai atsisakė išmokėti tokią sumą, pareikšdami, jog ji yra „nepaprastai didelė“ ir „iš esmės niekuo nepagrįsta“.
Nurodoma, kad Sueco kanalo valdžia galiausiai nusileido iki 550 mln. JAV dolerių. Nors galutinis susitarimas neatskleidžiamas, skelbiama, kad dėl jo galiausiai sutarta prieš kelias dienas, o liepos 7 dieną pasirašytas prieš paleidžiant laivą.