Internetiniai maisto pardavėjai tikisi rinkos augimo

Elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai „Barbora“ ir „Assorti.lt“ šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželį-rugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas „Zzz.lt“. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą – rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems, tačiau veikla kol kas nuostolinga, rašo „Verslo žinios“.
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT / Partnerio nuotr.

Bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis sako, kad birželį-rugpjūtį pardavimai, palyginti su pernai, išaugo 57 proc. Jo nuomone, šiemet bus pasiektas iš viso 60 proc. augimas, o kitąmet įmonė sieks pradėti dirbti pelningai.

„Assorti.lt“ direktorės pavaduotoja Viltė Stasevičiūtė sako, kad e. prekybos, įskaitant prekybą maisto produktais, apimtis auga kasmet, o kitąmet tikimasi padvigubinti prekybos apimtis. Pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas Žilvinas Vasiliauskas, sako, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. eurų. Apie teigiamą rezultatą šiemet negalvojama, tačiau „2017 metais nuostolio turėtų nebūti“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis