Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Interneto vizijai“ vadovaus ilgametis bendrovės darbuotojas – Valentinas Čirba

Keičiasi „Miss Group“ priklausančių bendrovių „Interneto vizija“ ir „RackRay“ vadovas. Nuo šiol įmonėms vadovaus ilgametis „Interneto vizijos“ darbuotojas Valentinas Čirba, rašoma pranešime spaudai.
Valentinas Čirba
Valentinas Čirba / Asmeninio archyvo nuotr.

Nuo 2003 m. veikianti „Interneto vizija“ sprendžia vidaus organizacinius klausimus, leisiančius efektyviau reaguoti į dinamiškus rinkos pokyčius ir naujausias tendencijas. Praeitais metais 100 proc. „Interneto vizijos“ ir „RackRay“ akcijų įsigijo Švedijos kompanija „Miss Group“, tai atnešė nemažai transformacijų.

Vienas esminių pokyčių – paskirtas naujasis įmonės vadovas Valentinas Čirba, siekiantis atliepti klientų poreikius ir pasiūlyti jiems geriausius sprendimus.

„Nors esame viena seniausių ir didžiausių interneto prieglobos (angl. hosting) kompanijų Lietuvoje, negalime užmigti ant laurų. Matome mūsų regione neišnaudotą potencialą, todėl planuojame tiek „Interneto vizijos“, tiek „Miss Group“ plėtrą ir išlikti lyderiais vesdami savo klientus interneto keliu“, – pasakoja V.Čirba.

Naujasis vadovas pasakoja, kad „Miss Group“ atėjo į Lietuvą pritraukti didelio mūsų regione matomo potencialo: „vertinami mūsų specialistai, kuriuos čia užauginome, taip pat naujieji akcininkai randa patirčių, įgyvendintų projektų, kuriuos perkelia į kitas savo grupės įmones. Darbas įmonių grupėje – tai nesibaigiantys mainai žiniomis ir patirtimis, padedantys greičiau adaptuotis prie dinamiškos rinkos“.

Per COVID-19 pandemiją interneto domenų paslaugų vartotojų rinka ženkliai išaugo: „Jau 2020 metais pastebėjome augantį norą keltis į internetą ir tai anksčiau atlikę verslai – išlošė. Pavyzdžiui, per pirmąjį karantiną klientai buvo itin aktyvūs ir užsakė 14,3 tūkst. naujų domenų, o per antrąjį – 12,3 tūkst., kai dar ikikarantininiais 2019 metais abejais laikotarpiais užsakymų skaičius svyravo apie 10 tūkst. domenų. Pandemija užsitęsė ir kuo toliau, tuo daugiau verslų supranta, kad internetinė prekyba pirmauja. Mes, kaip prieglobos tiekėjai, siekiame atliepti augantį norą ir padėti verslams būti internete“ – sako V.Čirba.

Artimiausias „Interneto vizijos“ ir „RackRay“ tikslas – sėkminga metų pabaiga, pajamų, klientų, paslaugų rato augimas, taip pat darbuotojų žinių ir kompetencijų gilinimas. V. Čirba 7 metus buvo įmonės klientu ir atėjo į ją dirbti klientų aptarnavimo specialistu, vėliau – pradėjo kuruoti ir vystyti „Time4VPS“ ir „Hostens“ prekės ženklus, vadovauti su jais dirbančiai komandai.

„Tapęs įmonės vadovu, esu vedamas tikėjimo įmone ir jos darbuotojais, kurdamas su kolegomis jaučiu didelį pasitenkinimą ir didžiuojuosi jau pasiektais rezultatais, išaugusiais kolegomis, jų naujomis pareigomis. Tikiu, kad savo pavyzdžiu galiu užkrėsti, padėti kolegoms pasiekti naujų aukštumų“, – dalinosi V.Čirba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?