„Intersurgical“ vadovas: kai kurių užsakymų padidėjo kartais

Lietuvos medicinos priemonių gamintojos „Intersurgical“ vadovas sako, kad dėl koronaviruso protrūkio pasaulyje įmonės gaminamų dirbtinio kvėpavimo prietaisų užsakymai yra padidėję „kartais“. Anot Sigito Žvirblio, „Intersurgical“ jaučia labai didelį užsakymų padidėjimą.
Kaukės iliustracija
Medicininė kaukė / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Jaučiame labai didelį padidėjimą (...) Negaliu sakyti konkrečiai, bet kai kurioms gaminių grupėms tai net yra padidėję kartais (..) Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, užsakymų padidėjimas (Lietuvos ligoninėms – BNS) yra virš 50 proc.“, – BNS teigė įmonės vadovas.

„Yra dalis mūsų klientų iš tikrai nukentėjusios šalies, kur tikrai yra poreikis didelis jau šiandien. O kitos šalys taip pat tenkina savo atsargų formavimą, tai irgi priimame sprendimus, kur reikia viską greičiau pristatyti“, – sakė jis.

Pasak S.Žvirblio, „Intersurgical“ į užsienį eksportuoja apie 99 proc. produkcijos, tačiau šiuo metu įmonė galėtų patenkinti ir Lietuvos ligoninių poreikius. Pasak jo, dėl to ji bendrauja su sveikatos apsaugos ministru Aurelijumi Veryga ir viceministrais.

„Padidėjo ligoninių poreikis ir mes neturime problemų tiekti ligoninėms. Mes prioritetu visada laikome, kad ligoninės turėtų viską ir mes per 24 valandas patenkiname visus poreikius. Čia nematome jokių problemų tiekti gaminius jiems“, – sakė S.Žvirblis.

Anot jo, „Intersurgical“ gamykla Pabradėje šiuo metu dirba visu pajėgumu.

„Dirbame maksimaliais pajėgumais, tik jaučiame mažiau panikos. Viešojoje erdvėje yra labai daug panikos, ir tas dalykas irgi tam tikrą įtaką daro ir darbuotojams, ir gyventojams“, – BNS sakė S.Žvirblis.

„Intersurgical“ gamina komplektuojančias dalis ligoninių įrangai.

Bendrovė turi gamyklą Pabradėje, taip pat neseniai pradėta statyti gamykla Visagine.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis