Investicijos į bitkoinus „SoftBank Group“ vadovui atnešė 130 mln. JAV dolerių nuostolių

Japonijos milijardierius ir konglomerato „SoftBank Group“ įkūrėjas Masayoshi Sonas netrukus prieš tai, kai bitkoino kaina pasiekė aukščiausią lygį, įsigijo didelį kiekį šios kriptovaliutos, o jai pradėjus pigti, tą kiekį pardavė, patyręs didesnius nei 130 mln. JAV dolerių nuostolius, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasi informuotais šaltiniais.
Masayoshi Sonas
Masayoshi Sonas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jų duomenimis, M.Sonas į bitkoinus investavo, paklausęs Peterio Brigerio, vieno iš investicijų valdymo bendrovės „Fortress Investment Group“ vadovų, patarimo. „SoftBank Group“ šią bendrovę įsigijo 2017 metų vasarį, paveldėjusi jos bitkoinų atsargas ir labiau tradicinį turtą.

Bitkoinų įsigijimo sandoris buvo sudarytas 2017 metų pabaigoje, o kriptovaliutos kaina per tuos metus pašoko daugiau kaip dešimt kartų. Kiek M.Sonas investavo į bitkoinus, nėra žinoma.

Aukščiausią maždaug 20 tūkst. JAV dolerių lygį kriptovaliutos kursas pasiekė 2017 metų gruodį, o M. Sonas bitkoinus pardavė 2018 metų pradžioje.

Svetainės „CoinDesk“ duomenimis, trečiadienį bitkoinas kainuoja apie 5,47 tūkst. JAV dolerių.

M.Sonas, kuris taip pat yra įkūręs „Vision Fund“ – didžiausią pasaulyje investicijų į technologijų startuolius fondą, – garsėja savo greitai priimamais sprendimais dėl investicijų ir stambiais rizikingais sandoriais, kurie daugeliu atvejų būna gana sėkmingi.

Pavyzdžiui, investuoti į „Alibaba“ jis nusprendė vos po penkių minučių pokalbio su Kinijos bendrovės įkūrėju Jacku Ma.

Agentūros „Bloomberg“ duomenimis, M.Sono turto vertė sudaro apie 19 mlrd. JAV dolerių ir, nors 130 mln. JAV dolerių nuostoliai jam yra nereikšmingi, jie parodo, jog net ir labiausiai patyrę investuotojai gali pasiduoti visuotiniam ažiotažui, rašo „The Wall Street Journal“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis