Irano nacionalinė geležinkelių operatorė paneigė pranešimus apie kibernetinę ataką

Irano nacionalinė geležinkelių operatorė šeštadienį paneigė tapusi kibernetinės atakos taikiniu, pasirodžius pranešimų apie sutrikimus geležinkelio stotyse visoje šalyje, pranešė vietos žiniasklaida.
Kibernetinė ataka
Kibernetinė ataka / 123RF.com nuotr.

Bendrovės pranešimas paskelbtas praėjus dienai, kai naujienų agentūra „Fars“ pranešė apie „beprecedentį chaosą“ stotyse bei apie vėlavusius ar atšauktus šimtus traukinių.

Jau pašalintame agentūros pranešime teigiama, kad incidentas įvyko dėl „plataus masto <...> kompiuterinių sistemų sutrikimų, tikriausiai įvykusių dėl kibernetinės atakos.“

Irano geležinkelių operatorės atstovas Sadeghas Sekri šeštadienį naujienų agentūrai ISNA teigė, kad „jokių su keleivių kelionėmis, krovinių gabenimu ar tarpmiestinių traukinių maršrutais susijusių trikdžių ar kibernetinių atakų nėra“.

Bendrovė vėlų penktadienio vakarą paskelbtame pranešime teigė, kad traukiniai atvyksta ir išvyksta pagal tvarkaraštį be jokių problemų.

Visgi iki to laiko naujienų agentūra „Fars“ paskelbė pranešimą, kuriame paviešinta stoties išvykimo ir atvykimo laikų lentos nuotrauka su skelbiamais traukinių atšaukimais ir užrašu „ilgi vėlavimai dėl kibernetinių atakų“.

Pastaraisiais metais Iranas dažnai tapdavo kibernetinių atakų taikiniu.

Vyriausybės infrastruktūra tapo „gerai organizuotų kibernetinių atakų“ taikiniu dar 2019 metų pabaigoje.

Teheranas „identifikavo ir atrėmė“ grėsmę, tuo metu pareiškė telekomunikacijų ministras Mohammadas Javadas Azari Jahromi. Vis dėlto jis neatskleidė, kas organizavo šias atakas ir kurie sektoriai buvo atakuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis