Paryžiuje šiomis dienomis vykstančiame „VivaTech“ renginyje, kur dalyvauja technologijų bendrovių ir startuolių vadovai iš viso pasaulio, pro Prancūzijos prezidento E.Macrono akis nepraslydo lietuviškas startuolis „Vinted“.
Konferencijoje vykusioje diskusijoje, kurioje dalyvavo ir „Vinted“ atstovai, E.Macronas pasakė, kad „Europai reikia tokių kompanijų kaip „Vinted“, skelbia „Leparisien“.
Nuotrauka iš šios konferencijos Prancūzijos prezidentas pasidalino savo „Instagram“ paskyroje.
Europai reikia tokių kompanijų kaip „Vinted“, – teigė E.Macronas.
„Mūsų vadovas Thomas Plantenga dalyvavo diskusijoje kartu su E. Macronu apie tai, kaip Europa galėtų būti stipresnė ir lyderiauti technologijų srityje, nes dabar aiškūs lyderiai yra JAV, Kinija. Kompanijų, vadinamųjų vienaragių, kurios vertos milijardo ar daugiau, Europoje yra labai mažai“, – 15min sakė „Vinted“ vykdomasis direktorius Mantas Mikuckas.
Jis pažymėjo, kad į renginį „Vinted“ buvo pakviesti asmeniškai.
„Prancūzijoje „Vinted“ yra labai gerai žinomas prekinis ženklas. Prancūzija šiuo metu yra mūsų didžiausia rinka – turime apie 4 mln. vartotojų. (...) E.Macrono padėjėjai mums paskambino ir pakvietė atvykti“, – kalbėjo jis.
Be to, „Vinted“ laimejo pirmą vietą B2C (angl. business to consumer) kategorijoje.
Pasak M.Mikucko, Europoje „Vinted“ veikia Vokietijoje, Ispanijoje, Jungtinėje Karalystėje, Belgijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Liuksmeburge ir greitai startuos Olandijoje.