Jos skaičiavimais, šios išlaidos šiemet turėtų išaugti 19 proc. iki 749 mlrd. JAV dolerių, neskaičiuojant politinės reklamos Jungtinėse Valstijose. Pernai gruodį prognozuotas augimas 12 procentų.
Anot „GroupM“, skaitmeninės reklamos apimtys didės veikiausiai 26 proc. (iki šiol pranašautas augimas 15 proc.). Naujoji prognozė paskaičiuota, be kita ko, įvertinus tokių didžiausių pasaulio kompanijų kaip „Amazon“, „Google“ ir „Facebook“ pirmojo metų ketvirčio rezultatus.
2020-aisiais išlaidos reklamai pasaulyje sumenko 3,5 proc. iki 628 mlrd. JAV dolerių. 46 proc. rinkos atsiriekė penki didžiausi reklamos pardavėjai – „Google“, „Facebook“, „Amazon“, „Alibaba“, „ByteDance“.
Beje, prieš dešimtmetį pirmajam dešimtukui, kurį tuo metu sudarė „Google“, „ViacomCBS“, „News Corp.“ kartu su „Fox Corp.“, „Comcast“ ir „Walt Disney“, teko tik 17 proc. rinkos.