Štai greitojo maisto tinklas „Domino Pizza“ pranešė apie 21 proc. siekusį pardavimų augimą Didžiojoje Britanijoje šių metų trečiąjį ketvirtį. Bendrovės pardavimų šuolį paskatino didesnis dėmesys verslui internetinėje erdvėje.
Štai greitojo maisto tinklas „Domino Pizza“ pranešė apie 21 proc. siekusį pardavimų augimą šių metų trečiąjį ketvirtį.
Dauguma pardavimų augimo užfiksuota didėjant vartotojų, užsisakančių produkciją naudojantis bendrovės interneto svetaine arba mobiliąja programėle, skaičiui.
Šiais metais trys ketvirtadaliai „Domino pizza“ užsakymų jau atkeliavo skaitmenine erdve, o iš jų pusė buvo atlikti naudojant programėlę.
„Domino pizza“ savo duomenis paskelbė po to, kai didžiausia Didžiosios Britanijos maisto užsakymų internetu bendrovė „Just Eat“ pranešė apie 54 proc. išaugusį pardavimų augimą pirmojoje šių metų pusėje.
Tačiau greitojo maisto tinklams susilaukiant vis daugiau populiarumo, tai į neviltį varo didžiuosius Britanijos prekybos tinklus – „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ bei „Morrisons“, kurie skundžiasi mažėjančiais pardavimais.
Britanijos maisto rinką tiriantys ekspertai pabrėžia, kad didžiausią ne namie pagaminto maisto vartotojų dalį sudaro jaunuoliai.