Po vienintelio savo konkurento bankroto „Barbora“ paslaugų kainas jau pakoregavo ne klientų naudai.
Nuo rudens „Barbora“ pabrangino prekių pristatymo į namus įkainius, o suma, kurią išleidus pirkiniams pastarieji klientams pristatomi nemokamai, padidėjo nuo 39,99 iki 44,99 eurų.
Didieji šalies mažmeninės prekybos rinkos žaidėjai galimybės mesti iššūkio „Barborai“ ir Lietuvos gyventojams pradėti siūlyti maisto prekių atvežimo į namus paslaugas neatmeta, nors konkrečių planų dar ir neturi.
Vienintelė „Rimi Lietuva“ 15min.lt patikino, kad artimiausiu metu žengti į elektroninės prekybos rinką tikrai neplanuoja.
Prekybos internete potencialu šiuo metu domisi ir trečias pagal dydį Lietuvoje prekybos tinklas „Norfa“.
„Kol kas artimiausiu metu tokia veikla neplanuojame užsiimti. Šiuo metu mūsų didžiausias dėmesys ir investicijos skiriamos prekybos tinklo plėtrai – naujų parduotuvių atidarymui“, – sakė „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.
Tuo tarpu prekybos tinklų „Iki“ bei „Norfa“ atstovai šiuo klausimu nebuvo tokie kategoriški ir prasitarė neatmetantys galimybės žengti į internetinę prekybą.
„Matome, jog Lietuvoje, kur gyvena tik apie 3 mln. žmonių, populiariausia tarp pirkėjų išlieka tradicinė prekyba, tad šiuo metu labiau koncentruojamės į šio verslo modelio plėtojimą ir tobulinimą“, – teigė „Iki“ prekybos tinklą valdančios UAB „Palink“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė ir pridūrė, kad bendrovė ieško naujų galimybių versle išnaudoti naująsias technologijas.
„Dirbame ties šiuo klausimu, ieškodami geriausio modelio verslui. Internetas ateityje turėtų tapti ir mūsų verslo dalimi, tik kokia ta dalis bus – dar sunku pasakyti“, – sakė B.Čaikauskaitė.
Prekybos internete potencialu šiuo metu domisi ir trečias pagal dydį Lietuvoje prekybos tinklas „Norfa“. Tinklą valdančios UAB „Norfos mažmena“ atstovas spaudai Darius Ryliškis patikino, kad įmonė tikrai neatmeta ėjimo į elektroninės prekybos rinką.
„Konkrečių projektų kol kas nėra. Tačiau neatmetame tokios galimybės, kad ateityje elektroninė prekyba galėtų būti. Dabar ieškome, svarstome, domimės“, – sakė D.Ryliškis.
„Viskas priklausytų nuo aplinkybių. Gali būti, kad galima uždirbti, ieškome tų sprendimų, kurie padėtų sėkmingai įgyvendinti tokį projektą“, – sakė jis.
Ateinančiais metais savo parduotuves Lietuvoje atidarysiantis prekybos tinklas „Lidl“ apie galimą maisto prekių užsisakymo internetu paslaugos tiekimą mūsų šalyje nėra užsiminęs.
Vis dėlto, „Lidl“ valdančios įmonių grupės „Schwarz“ generalinis direktorius Klausas Gehrigas praėjusią savaitę vienam Danijos leidiniui teigė, kad norima per penkerius metus pasiekti 100 mlrd. eurų per metus apyvartą, o tam pasitarnauti gali ir pradžioje tik Vokietijos pirkėjams pasiūlyta paslauga „Vorratsbox“.
Naudojantis šia paslauga bus galima kai kurias prekes iš „Lidl“ prekių asortimento užsisakyti internetu.