Registrų centro duomenimis, bendrovė „LTG Wagons“ įsteigta trečiadienį, jos įstatinis kapitalas – 150 tūkst. eurų.
„LTG Wagons“, kurios tiesioginė akcininkė yra „LTG Cargo“, laikinai vadovauja Lukas Danielevičius.
„LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas praėjusį mėnesį pranešė, kad bendrovė atskirs vagonų nuomos verslą, kuris generuoja apie 10 proc. įmonės pajamų.
Ši problema tapo aktuali po to, kai Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) „LTG Cargo“ pripažino perkančiąja organizacija ir ji privalo skelbti viešus konkursus.
E.Lazauskas tuomet sakė, kad jei „LTG Cargo“ neatskirtų vagonų nuomos verslo, jos veikla būtų toliau pernelyg reguliuojama ir ši veikla apmirtų.
Planuojama, kad „LTG Wagons“ veiklą pradės kitų metų pradžioje.
E.Lazausko teigimu, į „LTG Wagons“ bus perkelta apie 40 darbuotojų bei visi apie 7,5 tūkst. vagonų. „LTG Cargo“ teiks tik krovinių pervežimo paslaugas.
VPT pernai paskelbė, kad „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės, tarp jų ir „LTG Cargo“, privalo laikytis viešųjų pirkimų įstatymo. Teismai šią išvadą vėliau patvirtino, todėl bendrovė buvo priversta nutraukti neviešą 900 vagonų pirkimų konkursą.
„Lietuvos geležinkeliai“ tuomet teigė, kad dėl tokio VPT sprendimo „LTG Cargo“ kasmet patirs 16-20 mln. eurų didesnes sąnaudas ir ilgainiui praras apie trečdalį pajamų – apie 120 mln. eurų.
Lietuvoje šiuo metu yra registruota daugiau kaip 12 tūkst. vagonų.