Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išvydęs tokį „Maxima“ kvitą suabejojo, ar nepermokėjo: štai kas nutiko

Apsipirkęs „Maxima“ bazėje Vilniuje, netoli Gariūnų turgavietės, Jevgenijus liko gerokai nustebęs. „Maxima“ programėlėje pateiktame pirkimo kvite jis išvydo išspausdintas kelias skirtingas sumas ir susimokėti teko didesnę. Prekybos tinklas paaiškino, kad dėl programavimo klaidos mobiliojoje programėlėje buvo atvaizduojama netiksli apsipirkimo suma „Be PVM“, tačiau klientai sumokėjo tiek, kiek ir reikėjo.
„Maxima“ kvitai
„Maxima“ kvitai / 15min.lt fotomontažas

„Ji sakė: čia mistika, taip negali būti. Tuomet man buvo atspausdintas dar vienas čekis, bet ji sakė, jog čia skaičių nematyti, tai, kai bus išsiaiškinta, informuos mane. Ir šią savaitę jie informavo, kad tai – programėlės klaida. Viskas. Bet ta klaida man galėjo kainuoti 60 eurų. Apie pinigų grąžinimą nieko nesakė“, – teigė vyriškis.

Pasak Jevgenijaus, į tokią situaciją papuolė ir jo draugas, apsipirkinėjęs „Maxima“ parduotuvėje Utenoje. Jis jau nuo gruodžio 24 d. kvite stebėjęs tokias klaidas. Kitas jo pažįstamas vilnietis taip pat su tuo susidūrė. Tad Jevgenijus įtaria, kad klaidingus kvitus galėjo gauti žmonės visoje Lietuvoje.

Jevgenijus 15min persiuntė ir prekybos tinklo „Maxima“ jam trečiadienį atsiųstą, kaip nurodyta, jau teisingą kvitą. Kvito pabaigoje matyti, kad PVM suma, taip pat suma be PVM jau išties nurodytos kitokios, tačiau jas sudėjus gaunama 279,54 euro, kuriuos Jevgenijus ir sumokėjo.

Skaitytojo nuotr./Pataisytas „Maxima“ kvitas
Skaitytojo nuotr./Pataisytas „Maxima“ kvitas

„Maxima“ atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min nurodė, jog programėlėje sumos pirkėjams iš tiesų kartais būdavo nurodomos netikslios, bet kartu ir ramino – klientai susimokėję tiek, kiek turėjo, nei daugiau, nei mažiau.

„Norime nuraminti ir patikinti mūsų pirkėjus, kad už savo pirkinius jie sumokėjo teisingą sumą. Fiskaliniame kvite (kuris yra pagrindinis apsipirkimo ir apskaitos dokumentas!) – ir popieriniame, ir siunčiamame el. paštu – pateikiama informacija apie apsipirkimo sumą buvo teisinga.

Asmeninio archyvo nuotr. /Indre Trakimaite-Seskuviene
Asmeninio archyvo nuotr. /Indre Trakimaite-Seskuviene

Tačiau mobiliojoje programėlėje buvo atvaizduojama netiksli apsipirkimo suma „Be PVM“. Tai buvo programavimo klaida, kurios jau nebėra. Atvaizdavimas programėlėje viso labo tėra informacinio pobūdžio, o pagrindinis klientui duodamas dokumentas yra fiskalinis kvitas“, – situaciją pakomentavo ji.

Pasak I.Trakimaitės-Šeškuvienės, įmonė, gavusi klientų pastebėjimų dėl neatitikimų apsipirkimo sumos atvaizdavime mobiliojoje programėlėje, nedelsiant ją sutvarkė.

Dabar mobiliojoje programėlėje bei fiskaliniuose kvituose pateikiama informacija turėtų sutapti ir siūlo tai pasitikrinti.

„Apgailestaujame, jei tai suklaidino mūsų pirkėjus ir sukėlė nepatogumų“, – papildė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai