„Alitalia“ artėja prie susitarimo dėl aktyvų pardavimo pirmiausia valstybei, o paskui „Lufthansa“, – teigiama dienraščio „La Repubblica“ pranešime.
2017 metais Italijos oro linijų bendrovė iškėlė bankroto bylą, neatlaikiusi tokių pigių skrydžių bendrovių kaip „Easy Jet“ ir „Ryanair“ konkurencijos.
Ankstesnės pastangos rasti galimus partnerius, įskaitant Vokietijos „Lufthansa“ ir JAV vežėją „Delta“, žlugo.
Gegužės mėnesį Italija įsipareigojo atnaujinti bendrovę, ją nacionalizuoti ir įnešti mažiausiai 3 mlrd. eurų, įgyvendinama platesnį nuo COVID-19 pandemijos nukentėjusios ekonominio gelbėjimo paketą.
Briuselis svarstė, ar Romos paskolos nuostolingai oro linijų bendrovei paremti nesuteikia nesąžiningo pranašumo prieš kitas vežėjas.
Penktadienį laikraštis „La Stampa“ pranešė, kad „Alitalia“ vyriausiasis komisaras Giuseppe Leogrande paprašė papildomų 150 mln. eurų bendrovei išlaikyti.
Jis teigė, kad jam reikės papildomų lėšų darbuotojams mokėti atlyginimus už vasarį, pranešė laikraštis.
Anot „La Repubblica“, operacija, kurią numato naujojo ministro pirmininko Mario Draghi vadovaujama vyriausybė, vyks trimis etapais.
„Alitalia“ pirmiausia pereitų į „Cityliner“ – savo pigrų skrydžių padalinio kontrolę.
Tada Italijos ekonomikos ministerija perims „Cityliner“ su 70 lėktuvų ir apie 5 500 darbuotojų kontrolę, o po to jau įsitrauks „Lufthansa“, padidindama kapitalo dalį.
Pagal tokį planą valstybės suteiktos paskolos „Alitalia“ būtų grąžintos per „Cityliner“, tenkinant Briuselio reikalavimus, rašo „La Repubblica“.
Visgi „Alitalia“ turėtų pasitraukti iš aljanso „Sky Team“, kuriame dalyvauja „Air France-KLM“ ir „Delta Airlines“, kurios abi susiduria su dideliais finansiniais sunkumais.