Italija pasiekė susitarimą su ES dėl naujos oro bendrovės, pakeisiančios „Alitalia“

Italija pasiekė susitarimą su Europos Komisija dėl naujos oro bendrovės, kuri pakeis sunkumų slegiamą nacionalinę oro vežėją „Alitalia“, sukūrimo, ketvirtadienį pranešė šalies ekonomikos ministerija.
„Alitalia“ Airbus A320 orlaivis
„Alitalia“ Airbus A320 orlaivis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Romai ir Briuseliui sutarus dėl „konstruktyvaus ir subalansuoto sprendimo“, „Italia Trasporto Aereo“ (ITA) – naujoji Italijos nacionalinė oro bendrovė – „visu pajėgumu veiks nuo spalio 15 dienos“, rašoma ministerijos paskelbtame pranešime.

Iš pradžių buvo tikėtasi, jog naujoji oro bendrovė veiklą pradės rugpjūtį, kad būtų galima pasinaudoti turistinio sezono piku, tačiau derybos su Komisija užsitęsė, nors išankstinis susitarimas buvo pasiektas dar gegužę.

Komisija tvirtina, jog naujoji oro bendrovė nebus ta pati „Alitalia“, tik pakeitusi pavadinimą.

Naujosios oro bendrovės orlaivių parkas bus perpus mažesnis negu ankstesnės nacionalinės oro vežėjos. Taip pat bus atskirta antžeminė veikla ir perleisti laiko tarpsniai.

Pagal susitarimą bus „užtikrintas veiklos nutraukimas, kuris yra būtinas siekiant atitikti Europos taisykles“, ir bus atvertas kelias planuojamam ITA kapitalo padidinimui, ketvirtadienį nurodė ministerija, nepateikusi jokių skaičių.

Dėl susitarimo bus prarasta darbo vietų.

„Alitalia“ dirba daugiau kaip 11 tūkst. žmonių, įskaitant pilotus, priežiūros ir antžeminio aptarnavimo personalą.

Ekonominės plėtros ministras Giancarlo Giorgetti sakė, jog ITA 2021 metais įdarbins apie 2,8 tūkst. žmonių, o 2022-aisiais – dar 5,75 tūkst. žmonių.

Nuostolinga „Alitalia“, kurios finansinė padėtis per koronaviruso pandemiją dar pablogėjo, valstybės administratoriams buvo perduota dar 2017 metais.

Vyriausybės pastangos rasti išorės investuotoją, kuris perimtų oro bendrovę, buvo nesėkmingos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis